ساخت فیلم Lethal Weapon 5 به کارگردانی مل گیبسون

مل گیبسون در حال مذاکره با برادران وارنر برای کارگردانی و بازی در فیلم Lethal Weapon 5 است. ریچارد دانر فقید چهار قسمت اول این فیلم اکشن را کارگردانی کرده بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا فیلم Lethal Weapon 5 بالاخره قرار است ساخته شود. مل گیبسون در یک مصاحبه که توسط سان منتشر شده، فاش کرد که او در حال انجام مذاکرات نهایی با برادران وارنر برای کارگردانی قسمت پنجم و پایانی فیلم Lethal Weapon است. گیبسون پیش از این در چهار فیلم اول اسلحه مرگبار نقش مارتین ریگز را بازی کرده بود. در تابستان امسال بود که ریچارد دانر، کارگردان هر چهار قسمت فیلم Lethal Weapon در سن ۹۱ سالگی در گذشت و بدین ترتیب وضعیت ساخت قسمت جدید این مجموعه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

فیلم Lethal Weapon 5 هم‌اکنون برای شبکه HBO Max قرار است ساخته شود، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. همچنین قابل انتظار است که دنی گلاور برای بازی در نقش گروهبان راجر مرتاف در فیلم Lethal Finale بازگردد. گیبسون پیش از این برای ساخت فیلم Braveheart موفق شد ۲ جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم سال را دریافت کند. گیبسون اخیرا برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی به سریال The Continental که اسپین‌آف پیش درآمد جان ویک است، اضافه شده است.

قسمت اول فیلم Lethal Weapon در سال ۱۹۸۷ روی پرده رفت و موفق شد بیش از ۱۲۰.۲ میلیون دلار در گیشه فروش کند. پس از موفقیت این فیلم اکشن، فیلم Lethal Weapon 2 در سال ۱۹۸۹ اکران شد و این فیلم کمدی اکشن توانست ۲۲۷.۹ میلیون دلار فروش کند. در ادامه فیلم Lethal Weapon 3 در سال ۱۹۹۲ روی پرده رفت و ۳۲۱.۷ میلیون دلار فروش کرد و پس از آن شاهد اکران فیلم Lethal Weapon 4 در سال ۱۹۹۸ بودیم که این فیلم نیز توانست ۲۸۵.۴ میلیون دلار در گیشه فروش کند.

ساخت فیلم Lethal Weapon 5 نیز برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۷ مطرح شد، اما بارها ساخت آن با تأخیر مواجه شد. در حال حاضر ریچارد ونک، نویسنده فیلم The Equalizer وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم سلاح مرگبار 5 را بر عهده دارد. همچنین در بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ شاهد ساخت و پخش سه فصل از سریال Lethal Weapon بودیم که با بازیگرانی جدید، داستان متفاوتی را روایت می‌کرد.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *