احتمال در دست ساخت بودن ریبوت Daredevil

ظاهرا مارول استودیو در حال ساخت یک ریبوت براساس شخصیت Daredevil است که انتظار می‌رود چارلی کاکس دوباره نقش دردویل را بازی کند.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، نتفلیکس ساخت سریال Daredevil را در سال ۲۰۱۸ لغو کرد و حالا مارول استودیو مدتی می‌شود که دوباره حقوق استفاده از شخصیت دردیول را به‌دست آورده است. گفته می‌شود که شخصیت مت مورداک با بازی چارلی کاکس قرار است در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور داشته باشد و همچنین شایعاتی مبنی‌بر حضور این شخصیت در سریال She Hulk شنیده می‌شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ظاهرا ریبوتی براساس مجموعه Daredevil در دست ساخت است.

طبق تصویر و اطلاعاتی که RPK_News1 فاش کرده، مارول استودیو در مراحل اولیه ساخت ریبوتی براساس شخصیت دردویل است که براساس تصویری که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، مارول به‌دنبال استخدام نویسنده و دیگر عوامل تولید برای این پروژه است. RPK_News1 بیشتر به‌عنوان منبعی برای زمان پخش تریلر فیلم‌ها شناخته می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که این پروژه قرار است یک سریال برای دیزنی پلاس باشد یا قرار است تبدیل به یک فیلم سینمایی شود. در هر حال انتظار می‌رود که چارلی کاکس دوباره نقش دردویل را در این پروژه بازی کند.

فهرست نیازمندی مارول استودیو برای استخدامی پروژه ریبوت Daredevil

طرفداران سریال Daredevil مدت‌ها در تلاش هستند تا این سریال توسط مارول استودیو احیا شود و حالا با انتشار اخباری در رابطه با احتمال حضور مت مورداک در فیلم Spider-Man: No Way Home، امید طرفداران این سریال دوباره زنده شده است. همچنین ممکن است در تریلر جدید فیلم مرد عنکبوتی شاهد حضور مت مورداک باشیم. حالا شاید سؤال این باشد که چرا مارول استودیو به‌دنبال ریبوت دردویل است؟

شاید بهترین جواب این باشد که سریال‌های مارولی نتفلیکس بخشی از MCU نیستند و حالا این ریبوت می‌تواند نقش پیوستن رسمی دردویل را به این مجموعه ایفا کند. در هر حال هنوز اطلاعات رسمی در دست نیست و فعلا به این خبر باید به چشم یک شایعه نگاه کرد.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *