خانه ورزش اخبار ورزش آنالیز گل‌های خورده بیرانوند

آنالیز گل‌های خورده بیرانوند

0

آنالیز گل‌های خورده بیرانوند

بیرانوند بالاخره بعد از ۷۱۹ دقیقه گل خورد. ولی این گل هم مشابه آخرین گلی بود که در لیگ برتر دریافت کرده بود. حتی در دو دیدار متوالی جام حذفی که دروازه‌اش مقابل بادران لیگ یکی و نفت آبادان هم باز شد، به همین سبک گل خورده بود. تیر نزدیک به بیرانوند، نقطه کور دروازه او است. بیرانوند روی دفع توپ‌های زده شده به جهتی که در آن‌جا قرار دارد، ضعف نشان داده است. شماره یک تیم ملی، با توجه به قد و قامت بلندی که دارد، توپ‌هایی که در جهت مخالف‌اش زده شوند را به راحتی دفع می‌کند. ولی بیرانوند سرعت عکس‌العمل بالایی ندارد و نمی‌تواند در لحظه، تصمیم به واکنش بگیرد. اتفاقی که منجر شده هر چهار گلی که اخیرا در پرسپولیس دریافت کرده، شبیه به هم و روی یک برنامه باشند.

مرور ۴ گل خورده اخیر بیرانوند

بازی با بادران، ضربه سر مهرداد رضایی به همان سمتی زده شد که بیرانوند هم حضور داشت. ولی فاصله به قدری کم بود که دروازه‌بان پرسپولیس موفق به مهار ضربه سر محکم مهاجم بادران نشود.

علی‌محمدی از سمت چپ، شوت‌اش را به سمت موافق زد. یعنی همان‌جایی که بیرانوند انتظارش را می‌کشید. ولی علیرضا بیرانوند موفق به مهار شوت نشد و توپ از بین پای او وارد دروازه شد.

عبدالله‌زاده از فاصله نزدیک ضربه سر زد. توپی که از کنار دست بیرانوند وارد دروازه پرسپولیس شد. به قدری فاصله کم و ضربه به توپ شدید بود که بیرانوند هیچ عکس‌المعلی نتوانست نشان دهد.

جاگیری بیرانوند درست بود. ولی موفق نشد شوت رحیم زهیوی که در جهت موافق او زده شده بود را دفع کند. اتفاقی که منجر شد بیرانوند برای اولین بار بعد از بازی با سپاهان، در لیگ برتر گل بخورد.

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *