در گذشته نام بسیاری از بازیگران فیلم لایو اکشن Dumbo «دامبو» به صورت رسمی اعلام شده بود اما به تازگی نام دیگری به جمع بازیگران این عنوان اضافه شده است. برای اطلاعات بیش‌تر از این فیلم، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

به تازگی به صورت رسمی اعلام شده است که آلن آرکین (Alan Arkin) به فیلم لایو اکشن Dumbo «دامبو» که توسط تیم برتون (Tim Burton) ساخته خواهد شد، پیوسته است. با توجه به اخبار، آرکین قرار است در نقش جی گریفین رمینگتون (J. Griffin Remington) که یک سرمایه‌دار قدرتمند در وال‌استریت هست، ایفای نقش کند. این بازیگر با سابقه که در گذشته جایزه‌ی بهترین بازیگر مکمل مرد را نیز در اسکار دریافت کرده، اخیراً در فیلم Going In Style بازی کرده است.

داستان اصلی انیمیشن قدیمی Dumbo «دامبو»، مربوط به یک یچه فیل طرد شده در سیرک است که تلاش می‌کند به استعداد و توانایی کامل خود دست یابد. با این وجود، داستان فیلم Dumbo «دامبو»، در رابطه با یک ستاره سابق سیرک به نام هولت فاریر (با بازی کالین فارل) است که پس از بازگشت از جنگ زندگی‌اش کاملاً وارونه و متفاوت شده است.

در گذشته نیز حضور بازیگرانی نظیر کالین فارل (Colin Farrell)، اوا گرین (Eva Green)، مایکل کیتون (Michael Keaton) و دنی دویتو (Danny DeVito) در فیلم تایید شده بود. این فیلم براساس انیمیشن محبوب Dumbo و به کارگردانی تیم برتون ساخته خواهد شد. نویسندگی این فیلم هم برعهده‌ی اهرن کروگر (Ehren Kruger) است.

مدتی است که دیزنی بیش‌تر از همیشه به دنبال ساخت بازسازی از آثار مشهور گذشته‌ی خود رفته است. دیزنی این کار را با ساخت فیلم‌هایی نظیر Cinderella «سیندرلا»، The Jungle Book «کتاب جنگل» شروع کرد و اخیراً هم فیلمی از Beauty And The Beast «دیو و دلبر» را اکران کرده است. البته این فقط شروع کار آن‌ها بوده است و در آینده باید منتظر فیلم‌هایی از آثار خاطره‌انگیز دیگری همچون The Lion King «شیرشاه»، The Little Mermaid «پری دریایی کوچک»، Mulan «مولان»،Dumbo «دامبو» و Aladdin «علاءالدین» باشیم.

فیلم Dumbo «دامبو» در حال حاضر در لندن در حال تولید است و در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۹ (مصادف با ۹ فروردین ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

توسط محمد زمانی

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *