استودیوی قرن بیستم پیش‌درآمد Master and Commander را می‌سازد

استودیوی قرن بیستم «پاتریک نس» را برای نگارش فیلمنامه «ناخدا و فرمانده» (Master and Commander) جدیدی انتخاب کرد. انتظار می‌رود این فیلم از اولین کتاب مجموعه رمان‌های «آبری-ماتورین» نوشته «پاتریک اوبرایان» اقتباس شود.

در سال ۲۰۰۳ از آن رمان‌ها درام جنگی «ناخدا و فرمانده: آخر دنیا» (Master and Commander: The Far Side of the World) به کارگردانی «پیتر ویر» اقتباس شد. آن فیلم با بازی «راسل کرو» ۱۰ نامزدی اسکار و نقدهای پرشمار مثبتی دریافت کرد. کرو در این فیلم نقش «ناخدا جک آبری» و «پل بتنی» در نقش «دکتر استیون ماتورین» بازی کردند. انتظار می‌رود برای این دو نقش بازیگران جدید و جوان‌تری انتخاب شوند.

«ناخدا و فرمانده» در ابتدا قرار بود یک چندگانه سینمایی باشد و در هر قسمت ماجراجویی‌های ناخدا در حین «جنگ‌های ناپلئونی» روایت شود. فیلم «ناخدا و فرمانده» کرو با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری ساخته شد و در سراسر دنیا ۲۱۱.۶ میلیون دلار فروخت.

در حال حاضر بازیگر و کارگردانی به فیلم جدید اضافه نشده است. نس رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویسی است که بیشتر برای خلق مجموعه «آشوب متحرک» (Chaos Walking) شناخته می‌شود. نسخه سینمایی «آشوب متحرک» در سال ۲۰۲۱ پخش شد. نس سابقه نویسندگی فیلمنامه «هیولایی فرامی‌خواند» (A Monster Calls) را نیز دارد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *