انتشار اولین تصاویر فیلم جدید رزیدنت ایول

اولین تصاویر رسمی از فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City منتشر شده است که در آن شاهد حضور لیان کندی و کلیر ردفیلد هستیم.

بالاخره اولین تصاویر رسمی از شخصیت‌های فیلم جدید Resident Evil منتشر شده که کلیر ردفیلد، کریس ردفیلد، لیان اس کندی، جیل ولنتاین و آلبرت وسکر را درکنار کاراکتر دیگری از این فیلم به نمایش می‌گذارد. در اولین تصویر کارا اسکودلاریو در نقش کلیر ردفیلد را مشاهده می‌کنیم که به‌همراه اون جوگیا در نقش لیان، در ابتدای طغیان زامبی‌ها وارد شهر راکون سیتی می‌شوند.

شخصیت های فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City

تصویر دیگر، کریس ردفیلد با بازی رابی امل، آلبرت وسکر با بازی تام هاپر، جیل ولنتاین با بازی هانا جان کامن و برد ویکرز با بازی نیتن دیل را درحالی که با تجهیرات کامل در عمارت ترسناک اسپنسر قدم می‌زنند نشان می‌دهد.

تصاویری از فیلم جدید رزیدنت اویل

آخرین تیزر تصویری نیز لیسا ترور با بازی مارینا مازپا، کاراکتری از بازی‌های رزیدنت ایول است که به‌عنوان یکی از وحشتناک‌ترین نتایج آزمایش‌های Umbrella شناخته می‌شود.

کاراکتر ترسناک فیلم جدید رزیدنت اویل

فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City توسط یوهانس رابرتز (از فیلم 47 Meters Down) کارگردانی می‌شود. او اخیراً در مصاحبه‌ای با IGN، ساختار فیلم Resident Evil را به‌شدت تحت تأثیر فیلم Assault on Precinct 13 محصول سال ۱۹۷۶ به کارگردانی جان کارپنتر توصیف کرده بود. در این فیلم، گروهی از خرابکاران از یک ایستگاه پلیس دربرابر یک باند مرموز دفاع می‌کنند. این موضوع باتوجه‌به وجود یک ایستگاه پلیس در ریمیک بازی Resident Evil 2 کاملاً همخوانی دارد.

فیلم جدید رزیدنت ایول براساس اتفاقات دو قسمت اول از مجموعه بازی‌های Resident Evil ساخته می‌شود. براساس گفته‌های کارگردان این اثر، این فیلم هیچ ارتباطی با پروژه‌های سینمایی قبلی Resident Evil نداشته و در عوض بیشتر از بازی‌های این مجموعه الهام می‌گیرد تا بیش از اینکه یک اثر علمی تخیلی باشد، به‌عنوان یک تجربه ژانر وحشت در نظر گرفته شود. رابرتز گفته که قصد دارد کاری فراتر از انتقال مستقیم اتفاقات سری رزیدنت ایول به روی پرده‌ی سینما را انجام داده و استقلال محتوایی این فیلم در عین پایبندی به اصول منابع برداشت خود، برای او از اهمیت بالایی برخوردار است.

فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City برای اکران در تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر) برنامه‌ریزی شده است. در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *