انتشار تریلر جدید فیلم بتمن در DC FanDome تا اعلام نمایش‌های بیشتر

تریلر جدید فیلم The Batman قرار است در رویداد DC FanDome امسال پخش شود. همچنین در این رویداد شاهد نمایش فیلم‌ها، سریال‌ها و بازی‌های بیشتری نیز خواهیم بود.

رویداد DC FanDome سال ۲۰۲۱ قرار است در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) برگزار شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از برنامه‌های رویداد امسال برای طرفداران دنیای دی سی منتشر شده است. DC رسما اعلام کرد که در DC FanDome امسال قرار است تریلر جدید فیلم The Batman منتشر شود. همچنین فیلم‌های دیگر دی سی که شامل فیلم Black Adam، فیلم The Flash، فیلم Aquaman and the Lost Kingdom و فیلم Shazam! Fury of the Gods می‌شوند نیز قرار است در رویداد امسال نیز حضور داشته باشند که قابل انتظار است اطلاعات بیشتری از این فیلم‌ها یا حتی تصاویری از آن‌ها منتشر شود.

رویداد مجازی DC FanDome برای اولین‌بار سال پیش و پس از همه‌گیری ویروس کرونا در اواخر تابستان برگزار شد که در طول آن اولین تریلر فیلم The Batman تا اولین تریلر بازی Suicide Squad: Kill the Justice League برای طرفداران به نمایش گذاشته شد. در بخش بازی، برادران وارنر حضور بازی Gotham Knights و Suicide Squad: Kill the Justice League را در DC FanDome امسال تایید کرده است که انتظار می‌رود نمایش‌های جدیدی از این دو بازی پخش شود.

هارلی کویین در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

در بخش تلویزیون برادران وارنر، این استودیو با نمایش‌های جدید از فصل جدید سریال‌هایی مثل سریال Batwoman، سریال The Flash، سریال Superman & Lois و سریال Sweet Tooth حضور خواهد داشت و همچنین یک یادبود و خداحافظی برای سریال Supergirl که قرار است پس از ۶ فصل به پایان برسد، تدارک دیده است. علاوه‌براین، برنامه‌هایی برای سریال DC’s Legends of Tomorrow، سریال Naomi و سریال Stargirl نیز تدارک دیده شده است.

بخش انیمیشن برادران وارنر نیز با انیمیشن Aquaman: King of Atlantis، سریال Young Justice: Phantoms و انیمیشن Batman: Caped Crusader حضور خواهد داشت و همچنین قرار است اولین تصاویر رسمی از فصل سوم سریال Harley Quinn نیز پخش شود. بخش محصولات خانگی برادران وارنر نیز قرار است با اولین تریلر انیمیشن Injustice و انیمیشن Catwoman: Hunted در DC FanDome امسال حضور داشته باشد.

همچنین درکنار انتشار اخبار جدید از کمیک‌های آینده دی سی، شبکه HBO Max نیز قرار است با پنل سریال Titans و سریال Doom Patrol حضور داشته باشد و همچنین قرار است اولین تصاویر و نمایش رسمی از سریال DMZ نیز پخش شود. درکنار این آثار، تمرکز HBO Max در DC FanDome قرار است روی سریال Peacemaker که اسپین‌آف فیلم Suicide Squad است، باشد که انتظار می‌رود اولین تریلر این سریال پخش شود و همچنین شاهد اعلام تاریخ شروع پخش این سریال اکشن باشیم. همچنین اولین پوستر سریال Peacemaker نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر سریال Peacemaker
تانی کال

زومجی” target=”_blank” rel=”nofollow noopener noreferrer”>زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *