«اندی سرکیس» تمایلی به حضور در سریال «ارباب حلقه ها» ندارد

ستاره ی مجموعه فیلم های «Lord of the Rings»، اندی سرکیس، در مصاحبه ی جدید خود اعلام کرد که در سریال پیش رویی که از این داستان ساخته می شود حضور نخواهد داشت. نوامبر سال پیش بود که منابع خبری بیان داشتند سریالی بر اساس مجموعه کتاب های ارباب حلقه ها در حال تولید است که به احتمال زیاد گریزی به کتاب «سیلماریلیون» نوشته ی «جی. آر آر تالکین» نیز خواهد زد. «اندی سرکیس» بازیگر نقش «گالم» در سه گانه ی ارباب حلقه ها و همچنین عنوان «هابیت» در مصاحبه با پایگاه خبری «Screen Crush» در ابتدا پیرامون نقشش در فیلم «Black Panther» توضیحاتی داد و سپس اعلام کرد که در سریال مذکور حضور نخواهد داشت.

هیچ نظری ندارم که این سریال چگونه اثری خواهد شد. بنظر ایده ی هیجان انگیزی می آید ولی فکر نکنم بخواهم بخشی از آن باشم. بنظرم این سریال داستان های تازه ای برای روایت دارد و رویکرد جدیدی برای به تصویر کشیدن آن ها اتخاذ خواهد کرد ولی هر چه باشد من فکر نمی کنم که بخواهم در آن حضور داشته باشم.

این بازیگر چیره دست دنیای سینما در ادامه ی صحبت های خود اعلام کرد که مردم اطلاع زیادی از پیشینه ی شخصیت «اسمیگل» و داستان ارباب حلقه ها دارند و شخصیت های داستانی به خوبی در مجموعه ارباب حلقه ها به تصویر کشیده شدند . همان طور که از اخبار پیداست هنوز تیم سازنده ی سریال اعلام نکرده که دوست دارند از اندی برای ایفای نقش مجدد اسمیگل استفاده کنند یا خیر و این بدان معناست که در آینده احتمال وقوع هر اتفاقی وجود دارد. در حال حاضر هیچ تاریخ پخش مشخصی برای سریال «The Lord of The Rings» اعلام نشده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *