اولین تصویر از «بندیکت کامبربچ» و «کلر فوی» در فیلم Louis Wain

در زندگی هر هنرمند لحظه‌، یا اگر بخت یارش باشد لحظاتی وجود دارند که الهام‌بخش اویند. در مورد «لوئی وین» این نقاش فراموش‌شده‌ی بریتانیایی قرن نوزدهم، آن لحظه به شکل یک گربه‌ای ظهور می‌کند که در زمانی درست سر از باغچه‌ی او در می‌آورد. هرچند وین همیشه با طراحی‌هایش از حیوانات شناخته می‌شد، اما کشف غیرمنتظره‌ی یک بچه گربه توسط او و همسرش که بعدها «پیتر» نام می‌گیرد، زندگی شخصی و هنری‌اش را دستخوش تغییر می‌کند.

داستان غیرمعمول یک مرد، همسرش و یک گربه و دوران حرفه‌ای هنرمند، روایت فیلم بیوگرافیکال «لوئی وین» (Louis Wain) با بازی «بندیکت کامبربچ» در نقش اصلی و «کلر فوی» در نقش همسرش امیلی را شکل می‌دهد.

آمازون می‌نویسد:‌ «داستان فیلم در مورد وین است، نقاشی که به خاطرش طرح‌هایش از گربه‌ها در سراسر دنیا به شهرت می‌رسد.» اما این توضیح کوتاه برای توصیف وسعت زندگی وین که سرانجام تحت تأثیر بیماری‌های جسمی و بعدها روحی قرار گرفت و واقع‌بینی هنرمند را به انسان‌وارگی کشاند کافی نیست.

در اولین تصویر رسمی از «لوئی وین» کامبربچ و فوی را در مقابل منبع الهام غایی خود نشان می‌دهد. در این فیلم «آندریا روزنبرگ» و «توبی جونز»، «استیسی مارتین»، «شارون رونی»، «هیلی اسکوایرز»، «جولین بارت» و «ایمی لو وود» هم نقش‌آفینی کرده‌اند.

نویسندگی و کارگردانی «لوئی وین» را «ویل شارپ» به عهده گرفته است. فیلمبرداری این پروژه ۱۹ آگوست در لندن آغاز شده و تا اواسط اکتبر ادامه خواهد داشت. آمازون این فیلم را در سال ۲۰۲۰ در آمریکا اکران می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *