«بردلی کوپر» در فیلم Nightmare Alley دل تورو جایگزین «لئوناردو دی‌کاپریو» می‌شود

«بردلی کوپر» برای در فیلم «خیابان کابوس» (Nightmare Alley) به کارگردانی «گی‌یرمو دل تورو» جایگزین «لئوناردو دی‌کاپریو» می‌شود. دی‌کاپریو آپریل گذشته به پروژه نزدیک شده بود اما در نهایت قراردادی با استودیو به امضاء‌ نرساند. کوپر به تازگی به بازی در این نقش علاقه نشان داده و پیشنهادی دریافت کرده است.

دل تورو این فیلم را در فاکس سرچ‌لایت توسعه می‌دهد، استودیویی که تولید فیلم برنده‌ی اسکار «شکل آب» (The Shape of Water) را برعهده گرفته بود. فیلم جدید دل تورو با همکاری «کیم مورگان» از رمانی به همین نام به قلم «ویلیام لیندزی گرشام» اقتباس می‌شود. «ادموند گولدینگ» در سال ۱۹۴۷ یک بار از این رمان اقتباسی سینمایی صورت داده بود اما به گفته‌ی منابع نزدیک به این پروژه‌ی جدید، فیلم دل تورو به رمان گرشام وفادارتر است.

در صورتی که کوپر پیشنهاد بازی را بپذیرد، در نقش منتالیست کلاه‌برداری به نام «استانتون کارلایل» ملقب به «استن» بازی می‌کند. استن در دام عشق روانپزشک زنی می‌شود که در نهایت به او پشت می‌کند. «تایرون پاور» در فیلم سال ۱۹۴۷ نقش این شخصیت را بازی کرده بود. بازیگران نقش‌های مکمل فیلم دل تورو هنوز انتخاب نشده‌اند.

کوپر سال گذشته با «ستاره‌ای متولد شده است» به عنوان اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان به موفقیت‌های بین‌المللی رسید. این فیلم موزیکال با بازی کوپر و «لیدی گاگا» نامزدی اسکار بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد، و بهترین بازیگر را دریافت کرد. کوپر در فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» نیز به جای شخصیت «راکت راکن» صداپیشگی کرده است.

دل تورو پس از کسب چهار جایزه‌ی اسکار با «شکل آب» شامل بهترین فیلم سال و بهترین کارگردانی، مدتی از فیلمسازی فاصله گرفت. او پس از آن فیلم تهیه‌کنندگی «داستان‌های ترسناک برای نقل در تاریکی» را برعهده گرفت. «خیابان کابوس» پس از استاپ-موشن «پینوکیو» برای نت‌فلیکس دومین فیلم بلندی است که توسط دل تورو به عنوان کارگردان در حال توسعه است.

فیلمبرداری «خیابان کابوس» از پاییز آینده آغاز می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *