تریلر فصل 11 سریال Doctor Who

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پنل مخصوص به سریال Doctor Who (دکتر هو) به‌تازگی در سالن H مراسمکامیک کان سن دیگو امسال برگزار شد و یکی از مهم‌ترین مواردی که در رابطه با این مجموعه وجود دارد رونمایی شد؛ آن هم چیزی نیست جز پیچ گوشتی صوتی جدید دکتر هو یا همان سونیک اسکرو درایور. همچنین عوامل ساخت این مجموعه تلویزیونی، یک تریلر جدید از فصل یازدهم سریال دکتر هو و البته یک تصویر زیبای تازه از سیزدهمین دکتر منتشر کردند. در این پوستر که ما شاهد جودی ویتاکر در قالب سیزدهمین دکتر هستیم، همان سونیک اسکرو درایور جدید هم قرار دارد. علاوه بر پوستر، ما با تماشای این تریلر تا حدودی می‌توانیم متوجه شویم که از این فصل باید چه انتظاراتی داشته باشیم. شما در انتهای همین پست می‌توانید پوستر را مشاهده و تریلر را مشاهده یا دانلود کنید.

پیش از اینکه این پوستر زیبا منتشر شود، خود جودی ویتاکر در طی پنل سریال دکتر هو، از سونیک اسکرو درایور نمادین و معروف دکتر رونمایی کرد. او این پیچ گوشتی صوتی را برای مدت کوتاهی بالای سر نگه داشت تا تمام افرادی که در سالن حضور داشتند بتوانند آن را مشاهده کنند. در قسمت انتهایی این سونیک اسکرو درایور یک منحنی وجود دارد و یک نور قرمز هم در داخل آن قرار گرفته است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این سونیک اسکرو درایور شباهت بسیار زیادی به نسخه‌ی کلاسیک خود دارد.

شورانر این مجموعه به نام کریس کیبنال مدت کوتاهی را در رابطه با سونیک اسکرو درایور جدید صحبت کرد. البته او درون صحبت‌های خود اطلاعات زیادی را فاش نکرد؛ زیرا اینطور که به نظر می‌رسد، مثل اینکه قرار است این فصل به طور کامل در رمز و راز پوشیده شود. او در رابطه با این موضوع اینگونه صحبت کرد:

یک راه خیلی خاص و ویژه‌ای وجود دارد که دکتر به واسطه‌ی این سونیک اسکرو درایور وارد داستان می‌شود. این وسیله‌ی به‌خصوص توسط طراح تولید جدید تیم ما، یعنی آورل جونز طراحی شده است.

در ادامه صحبت‌های کریس کیبنال، تهیه کننده‌ی مجموعه به نام مت استرونز اینگونه صحبت کرد:

او یک نابغه است. شما به احتمال زیاد او را از سریال Sherlock (شرلوک) و سریال The Sarah Jane Adventures (ماجراهای سارا جین) به یاد دارید. این وسیله از اجزا و قسمت‌های واقعا جذابی تهیه شده که شما درست در همان قسمت اول از آنها خبردار می‌شوید. برای وارد شدن دکتر به واسطه‌ی این سونیک، یک داستان جذاب وجود دارد.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فصل یازدهم سریال Doctor Who، ماه اکتبر سال جاری میلادی، به آنتن شبکه‌هایBBC و BBC America بازخواهد گشت.

 


تانی کال

برگرفته از gamespot

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *