تصویر جدیدی از لایو اکشن سینمایی Kim Possible

اگر شما هم یکی از کودکان اوایل دهه ۲۰۰۰ باشید، به احتمال خیلی زیاد نوجوان مو قرمزی را که لباس و تجهیزات مخصوصی استفاده می‌کرد و در عرض چند دقیقه از تیم تشویق کنندگان مدرسه‌ی خود به مبارزه با جرم و جنایت می‌رفت، به یاد دارید و انیمیشن‌های مربوط به این شخصیت را تماشا کرده‌اید. انیمیشن سریالی شخصیت کیم پاسیبل در ماه ژوئن سال ۲۰۰۲ کارش را آغاز کرد و در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۷ پخش خود را به پایان رساند. داستان این مجموعه، قصه ماجراجویی‌های جالب یک دانش‌آموز دختر دبیرستانی به نام کیم پاسیبل را حکایت می‌کند که در طی روز، در دو شیفت فعالیت می‌کند. او علاوه بر زمان مدرسه و در اوقات فراغت خود، به عنوان یک قهرمان فعالیت می‌کند و سعی دارد دنیایی را که در آن زندگی می‌کند، از دست افرادی مانند دکتر درکن و شیگو و شخصیت‌های منفی بسیار زیاد دیگر، نجات دهد. با این حال، همانطور که در طی چند وقت اخیر مشخص شده، این شخصیت قرار است به واسطه‌ی یک بازیگر جوان به روی پرده سینماها بیاید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، عوامل ساخت این لایو اکشن، تصویر هیجان‌انگیزی از بازیگر این نقش را در مراسم کامیک کان سن دیگو منتشر کردند.

پنل دیزنی چنل (Disney Channel)، بخش زیادی از تمرکز خود را روی انیمیشن سریالی جدید خود که اقتباسی از انیمیشن Big Hero 6 (۶ قهرمان بزرگ) است، گذاشته بود. این مجموعه تلویزیونی توسط مارک مک‌کورکل و باب شولی تهیه کنندگی می‌شود. با این حال، آنها از طرف دیگر در حال ساخت فیلم کیم پاسیبل هم هستند و عوامل آن در حال حاضر، در حال نوشتن فیلمنامه‌ی این اثر هستند. به همین دلیل، کاملا طبیعی است که آنها اطلاعات جدیدی را در مراسم کامیک کان در اختیار طرفداران قرار دهند.

براساس این اخبار جدید، سیدی استنلی قرار است نقش این شخصیت نوجوان را که با جرم و جنایت مبارزه می‌کند، ایفا کند. همچنین اعلام شده که چندین مورد از شخصیت‌های اصلی و محبوب انیمیشن سریالی، در این فیلم هم حضور خواهند داشت. نقش بهترین دوست کیم یعنی ران استاپبل قرار است توسط شان گیامبور و نقش وبمستر فوق‌العاده توانمند تیم یعنی وید توسط آیزاک رایان براون ایفا شود. دشمنان مهم داستان کیم یعنی دکتر درکن و شیگو هم توسط تاد استاشویک و تیلور اورتگا ایفای نقش خواهند شد.

تا به این لحظه، هنوز هیچ اطلاعات زیاد و به خصوصی در رابطه با فیلمنامه‌ی این اثر منتشر نشده است، اما آنها اولین تصویر سیدی استنلی که لباس مخصوص کیم پاسیبل را بر تن دارد، منتشر کرده‌اند. به نظر می‌رسد که آنها بازیگر بسیار خوبی را برای این شخصیت محبوب و به یاد ماندنی انتخاب کرده‌اند. فیلم Kim Possible برای اکران در سال ۲۰۱۹ برنامه ریزی شده است.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *