تولید فصل چهارم Legends Of Tomorrow آغاز شد

اینطور به نظر می رسد که تیم جلو و پشت صحنه مجموعه تلویزیونی سفر در زمانی Legends of Tomorrow (ﺍﻓﺴﺎﻧﻪﻫﺎﯼ ﻓﺮﺩﺍ) برای شرکت در یک ماجراجویی جدید گرد هم آمده است؛ LOT در اپیزودهای پایانی فصل سوم نشان داد که بهترین سریال کمیک بوکی شبکه The CW است و پتانسیل عالی بودن را دارد، حتی بهتر از پدر و برادران خودش. یک زمان Arrow تنها سریال ابرقهرمانی این شبکه بود، تا زمانی که پای بری آلن به دنیای Arrowverse باز شد و The Flash رسما روی آنتن رفت، اما مغزهای پشت این دنیای تلویزیونی به تنها دو سریال قانع نبودند و خیلی زود Supergirl و Legends of Tomorrow هم از راه رسیدند.

حال بعد از پایان هیجان انگیز و جالب فصل سوم Legends of Tomorrow، ما قرار است شاهد یک فصل جدید و مهیج با حضور شخصیت هایی تازه باشیم که طبق توییت تازه خانم ﮐﯿﺘﯽ ﻻﺗﺰ (قناری سیاه سابق، سارا لنس، و قناری سفید فعلی) تولید آن آغاز شده است؛ در این تصویر می توانیم تعدادی از شخصیت های اصلی فصل ۴ را کنار هم مشاهده کنیم، خانم ﻻﺗﺰ گفت تولید فصل ۴ آغاز شده اما هنوز نمی توانند یک عکس خوب بگیرند!!

در تصویر می توانیم کنار خانم ﮐﯿﺘﯽ ﻻﺗﺰ، ﻧﯿﮏ ﺯﺍﻧﻮ (ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻧﯿﺖ ﻫﯿﻮﻭﺩ/ﺍﺳﺘﯿﻞ)، ﻃﻼ ﺍﺵ (ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﺯﺭﯼ ﺗﻮﻣﺎﺯ)، ﺩﺍﻣﯿﻨﯿﮏ ﭘﺮﺳﻞ (ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﮏ ﺭﻭﺭﯼ/ﻫﯿﺖ ﻭﯾﻮ)، ﻣﺖ ﺭﺍﯾﺎﻥ (در نقش جان ﮐﻨﺴﺘﺎﻧﺘﯿﻦ) و شورانر سریال، ﻓﯿﻞ ﮐﻠﻤﺮ را مشاهده کنیم. جهت اطلاع، با توجه به اتفاقات پایانی سریال و حضور کوتاه جان ﮐﻨﺴﺘﺎﻧﺘﯿﻦ در فصل سوم، و همچنین استقبال گرم سریال از کنار هم قرار گرفتن جان و سارا لنس، سازندگان مجموعه تصمیم گرفتند ﮐﻨﺴﺘﺎﻧﺘﯿﻦ را تبدیل به یکی از شخصیت های اصلی فصل چهارم کنند، پس نقش او در وقایع فصل بعدی پررنگ خواهد بود.

اگر به یاد داشته باشید در صحنه پایانی فصل سوم، زمانی که اعضای تیم ﺍﻓﺴﺎﻧﻪﻫﺎ مشغول لذت بردن از تعطیلات خودشان بودند، گری و جان سراغ آنها آمدند تا بچه ها را از یک سری تهدیدهای جادویی مطلع کنند. طبق خلاصه داستان منتشر شده از سریال، طی فصل چهارم ﺍﻓﺴﺎﻧﻪﻫﺎ و جان ﮐﻨﺴﺘﺎﻧﺘﯿﻦ سفرهایی خواهند داشت به نقاط مختلف تاریخ در جهت نابود کردن “فراری ها”، نامی که به موجودات جادویی نشات گرفتـه از افسانه های اساطیری و داستان های خیالی داده شده است.

باید اشاره کنیم که طی سه فصل گذشته، ﺍﻓﺴﺎﻧﻪﻫﺎی فردا مشغول دست و پنجه نرم کردم با وقایع تاریخی بوده اند و همواره تلاش کردند تا از تاریخ و زمان محافظت کنند، اما امسال جهت تنوع و جلوگیری از تکرار نویسندگان تصمیم گرفته اند تا این تیم قهرمانی را مقابل وقایع اسرار آمیز و جادویی قرار دهند. حال، این ماموریت باعث ایجاد تغییراتی در ترکیب بازیگران سریال شده است؛ مثلا والی وست معروف به بچه فلش (با نقش آفرینی Keiynan Lonsdale) فقط در اپیزود ابتدایی فصل چهارم حضور دارد و سپس از سریال خارج می شود. از طرفی، جان و اوا شارپ (Jes Macallan)، نورا دارک (Courtney Ford) اکنون جزو بازیگران ثابت سریال هستند — البته برای نورا چندان غیرمنتظره نبود که به جمع شخصیت های ثابت بپیوندد، مخصوصا با توجه به رابطه او با اتم.

پخش فصل چهارم Legends Of Tomorrow از تاریخ ۲۲ اکتبر مصادف با دوشنبه ۳۰ مهر ماه آغاز می شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *