«جان هم»، «آندریا رایزبورو» و «نیکلاس هولت» به کمدی علمی-تخیلی Alpha Gang پیوستند

«آندریا رایزبورو»، «جان هم»، «نیکلاس هولت»، «مکنزی دیویس»، «سوفیا بوتلا»، «استیون یون» و «شارلوت گینزبورگ» به فیلم کمدی علمی-تخیلی «آلفا گنگ» (Alpha Gang) ملحق شدند. این پروژه هفته‌ی آینده در بازار مجازی کن به فروش گذاشته خواهد شد تا پخش‌کننده‌ی آن در آمریکای شمالی مشخص شود. فیلمبرداری این فیلم در سال ۲۰۲۱ در اروپای شرقی آغاز می‌شود.

«آلفا گنگ» در مورد گروهی از بیگانگان است که مأموریت آن‌ها فتح زمین است. این بیگانگان فضایی مسلح و خطرناک رحم نمی‌شناسند تا اینکه به بیماری احساسات و عواطف انسانی مبتلا می‌شوند. وقتی آن‌ها لذت، ترس، همدردی و عشق را حس می‌کنند مأموریت‌شان به خطر می‌افتد. دیوید و نیتان زلنر تهیه‌‌کننده و کارگردان این فیلم خواهند بود که بر اساس فیلمنامه‌ی «دیوید زلنر» ساخته می‌شود. «ادل رومانسکی» و «شان مورفی» دیگر تهیه‌کنندگان پروژه‌اند.

«دیوید زلنر» در مورد این پروژه می‌گوید: «مدت‌ها بود که می‌خواستم این فیلم را بسازم – فیلمی که ترکیبی است از ژانر کمدی، اکشن و علمی-تخیلی. من و نیتان از پیوستن این به این ماجراجویی دیوانه‌وار به‌شدت هیجان‌زده‌ایم.»

بازار مجازی کن از دوشنبه آینده‌ در دو بخش مجزا آغاز می‌شود. ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده در فرانسه به دنبال همه‌گیری آن موجب شد کن امسال به صورت فیزیکی برگزار نشود.

«نیکلاس هولت» به تازگی در سریال «شمشیرهای متقاطع» صداپیشگی کرده و سریال «کبیر» را در شبکه‌ی هولو داشته است. «جان هم» نیز سال گذشته در فیلم «ریچارد جول» به ایفای نقش پرداخت و به زودی در دنباله‌ی «تاپ گان: ماوریک» در مقابل «تام کروز» ظاهر خواهد شد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *