جدول فروش هفتگی انگلستان: پایان سال 2017 با صدرنشینی Call of Duty: WWII

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، بازی Call of Duty: WWII در آخرین هفته از سال ۲۰۱۸ توانست مانند چندین هفته گذشته در جایگاه نخست قرار بگیرد و سال را به‌عنوان صدرنشین به پایان برساند. ساخته جدید استودیو اسلج‌همر فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و با توجه به اینکه در هفته‌های پایانی سال شاهد انتشار بازی بزرگ جدیدی نبوده‌ایم، توانسته با اقتدار در رتبه اول قرار بگیرد.

نکته جالب در مورد جدول فروش این هفته، ثابت ماندن پنج بازی نخست جدول به نسبت هفته گذشته است؛ به طوری که بازی فیفا 18، جدید‌ترین شبیه‌ساز فوتبال الکترونیک آرتز، این هفته در رتبه دوم قرار گرفته و بازی‌های Star Wars Battlefront 2 ،Assassin’s Creed Origins و Grand Theft Auto V دقیقا مانند هفته گذشته در رتبه‌های سوم تا پنجم جدول قرار دارند. با این حال از رتبه ششم به بعد، شاهد تغییراتی در جدول هستیم. در جایگاه ششم بازی Super Mario Odyssey قرار دارد که به نسبت هفته گذشته، یک پله صعود را تجربه کرده است.

رتبه هفتم در اختیار بازی The Sims 4 است که اخیرا برای کنسول‌ها منتشر شد و حال با دو پله صعود، در این رتبه قرار گرفته است. رتبه بعدی در اختیار بازی Gran Turismo Sport است که صعود خیلی خوبی داشته و از جایگاه ۱۳ به ۸ رسیده است. در رتبه‌های نهم و دهم هم دو بازی از کمپانی نینتندو حضور دارند که هر دو موفق شده‌اند این هفته دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته برگردند. رتبه نهم در اختیار بازی Mario Kart 8 Deluxe است و در رتبه دهم بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild حضور دارد که بیش‌ترین صعود را در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته تجربه کرده و از جایگاه بیستم به این رتبه رسیده است.

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۳۰ دسامبر (۹ دی) همراه باشید:

رتبه فعلی رتبه قبلی نام بازی نکته قابل ذکر
۱ ۱ Call of Duty: WWII به پایان رساندن سال ۲۰۱۷ به عنوان صدرنشین
۲ ۲ FIFA 18 حفظ جایگاه دومی هفته پیش
۳ ۳ Star Wars Battlefront II
۴ ۴ Assassin’s Creed Origins
۵ ۵ GTA V
۶ ۷↑ Super Mario Odyssey
۷ ۹↑ The Sims 4
۸ ۱۳↑ Gran Turismo Sport
۹ ۱۱↑ Mario Kart 8 Deluxe
۱۰ ۲۰↑ The Legend of Zelda: Breath of the Wild صعودی ۱۰ پله‌ای و بازگشت به جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته

تانی کال

برگرفته از چارت ترک

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *