خالق انیمیشن «من نفرت‌انگیز» چندگانه «شرک» را بازسازی می‌کند

استودیوی یونیورسال مجموعه فیلم‌های «شرک» (Shrek) را بازسازی می‌کند. به نوشته ورایتی، «کریس مله‌داندری» خالق انیمیشن «من نفرت‌انگیز» (Despicable Me) برای احیای چندگانه «شرک» که در سال ۲۰۱۰ به پایان رسید به خدمت گرفته شده است. در این گزارش آمده است که یکی از موضوعات اصلی داستان بازسازی روایت جدیدی از قصه «گربه چکمه‌پوش» (Puss in Boots) خواهد بود.

با اینکه قرار است داستان‌های جدیدی روایت ‌شود اما مله‌داندری قصد ندارد صداپیشگان فیلم را تغییر دهد. او معتقد است که بخشی از جذابیت «شرک» صدای «مایک مایرز»، «ادی مورفی» و «آنتونیو باندراس» بوده و مایل است بار دیگر آن‌ها را دور هم جمع کند. وی می‌گوید: «عملکرد صداپیشگان فوق‌العاده بود، و اگرچه این امکان وجود دارد که چندگانه را به کلی بازسازی کنیم، اما خود را در مقابل آن حس نوستالژیکی که مرا به گذشته می‌برد مسئول می‌دانم. چالش ما این بود که فیلمی بسازیم که یک دنباله معمولی برای این چندگانه نباشد.»

ایده تولید احیای چندگانه «شرک» پس از خریداری شدن استودیوی «دریم‌ورکس» توسط «کام‌کست» به قیمت ۳.۸ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ مطرح شد. مدیریت همزمان استودیوی «ایلومینیشن» و «دریم‌ورکس» به مله‌داندری پیشنهاد شده اما او می‌گوید بیشتر ترجیح می‌دهد با هنرمندان همکاری کند و تمایلی به مدیریت شرکت ندارد. در حال حاضر مله‌داندری داستان مناسب برای بازسازی را نیافته، اما معتقد است که به زودی این کار را خواهد کرد. وی می‌گوید: «دنیای فیلم باید به شدت سرگرم کننده و جذاب باشد. باید روایتی را انتخاب کنیم که از چندگانه قبلی به کلی جدا باشد.»

انیمیشن «گرینچ» (The Grinch) محصول بعدی استودیوی «ایلومینیشن» است که از جمعه ۹ نوامبر در آمریکا اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *