خبرهای زیادی از فیلم لایو-اکشن مگامن به‌زودی منتشر می‌شود

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فیلم لایو-اکشن Mega Man (مگامن) هنوز در دست ساخت قرار دارد و ظاهراً خبرهای مهم بسیاری از آن در آینده‌ی نزدیک به گوش خواهد رسید. کارگردانان فیلم مورد بحث اخیراً در گفت‌وگویی با آی‌جی‌اِن اعلام کردند که کماکان روی اقتباس سینمایی مگامن کار می‌کنند و انتظار دارند که به‌زودی خبرهای بیشتری از آن منتشر شود. هنری جوست، یکی از کارگردان‌های این پروژه در این‌باره اظهار داشت:

ما برای آن [فیلم لایو-اکشن مگامن] بسیار هیجان‌زده‌ایم. به نظرم در آینده‌ی نزدیک خبرهای بزرگی از این فیلم به گوش‌مان خواهد رسید. اکنون نمی‌توانم بیش از این درباره‌ی آن سخن بگویم، اما این پروژه اهمیت بسیاری برای‌ ما دارد و هیجان زیادی برایش داریم.

شرکت کپکام در سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرد که یک اقتباس سینمایی براساس مجموعه‌ی مگامن ساخته خواهد شد و شرکت فاکس قرن بیستم وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده دارد. هنری جوست و آریل شولمن، بنیان‌گذاران شرکت فیلمسازی Supermarche که کارگردانی فیلم‌های Nerve (نِرو) و Viral (ویروسی) در کارنامه‌ی آن‌ها دیده می‌شود، سکان هدایت فیلم Mega Man را در دست دارند. افزون‌بر این، شرکت چرنین اینترتینمنت که بیشتر برای تولید مجموعه فیلم‌های Planet of the Apes (سیاره‌ی میمون‌ها) و سریال New Girl (دختر جدید) شناخته می‌شود، درکنار ماسای اوکا، بازیگر فیلم The Meg (مگ) و سریال Heroes (قهرمان‌ها)، وظیفه‌ی تولید فیلم «مگامن» را برعهده دارند.

اخبار مربوط‌به تولید یک اقتباس سینمایی از مجموعه‌ی محبوب مگامن اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ به گوش رسید و شرکت کپکام یک سال بعد رسماً آن را تایید کرد. بازی Mega Man 11 آخرین بازی از مجموعه‌ی مگامن بود که در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۹۷ (۲ اکتبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر شد.

تانی کال

برگرفته از VG24/7

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *