خطای «مرد جین پوش» در سریال The Mandalorian به صورت دیجیتال حذف شد

دیزنی+ و لوکاس‌فیلم رسماً خطای «مرد جین پوش» در اپیزود چهارم از فصل دوم سریال «مندلوری» را حذف کردند. خطای مردی جین پوش که در گوشه‌ی سمت چپ یکی از نماها با حضود «کارل ودرز»، «جینا کارانو» و «پدرو پاسکال» دیده می‌شد، هفته‌ی گذشته توسط هواداران کشف شده بود. این مرد حالا به شکل دیجیتال از اپیزود چهارم حذف شده است.

هرچند «مرد جین پوش» حیات کوتاهی داشت، اما برای همیشه در یاد هواداران «جنگ ستارگان» خواهد ماند. او در دقیقه‌ی ۱۸:۵۲ اپیزود چهارم از فصل دوم دیده شد و بعضی از هواداران تیزچشم تصویرش را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

خطایی مشابه سال گذشته در اپیزود چهارم از فصل هشتم سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) روی داد و هواداران لیوان قهوه‌ای در مقابل «دنریس تارگرین» با بازی «امیلیا کلارک» شناسایی کردند، هرچند که آن خطا قابل‌رؤیت‌تر از خطای سریال «مندلوری» بود. آن لیوان قهوه در هفته‌های بعد به شکل دیجیتال از اپیزود حذف شد.

در اپیزود پنجم از فصل دوم «مندلوری» سرانجام نام حقیقی شخصیت «نوزاد یودا» فاش و «آسوکا تانو» با بازی «رزاریو داسن» برای اولین بار به صورت لایو-اکشن دیده شد. اپیزود ششم از فصل دوم ۴ دسامبر (۱۴ آذر ماه) از دیزنی+ پخش خواهد شد.

mandalorian

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *