خانه ورزش اخبار ورزش راموس: از شم گلزنی رونالدو سود می بریم؛ نمایش فوق العاده ای داشتیم

راموس: از شم گلزنی رونالدو سود می بریم؛ نمایش فوق العاده ای داشتیم

0

دیدار رفت دو رقیب همشهری در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با سه گل کریستیانو رونالدو به نفع شاگردان زیدان پایان یافت. راموس در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

در مجموع، نمایش فوق العاده ای بود. یکی از اهداف ما بسته نگه داشتن دروازه بود و همه عملکرد فوق العاده ای داشتند. تعویض های ما کمک کردند تا سرعت تیم، کیفیت ضدحملات، مالکیت توپ و پرسینگ بالا را حفظ کنیم. یکی از آن بازی هایی بود که تمام کار هایی که در تمرینات انجام داده بودیم مقابل حریفی که قرار بود کار را برای ما بسیار سخت کند، نتیجه داد.

داشتن کریستیانو در طرف خود یک مزیت است. ما فوق العاده از شم گلزنی او سود می بریم. جدا از گل ها، حفظ کلین شیت هم مهم بود. نمی توانیم گمان کنیم که به فینال راه یافته ایم و باید بدون فکر کردن در مورد نتیجه بازی رفت، به کالدرون برویم. ما دو تیمی هستیم که همدیگر را خیلی خوب می شناسند و در زمان آماده سازی قبل از مسابقه این کمک می کند.

قدردانی از هواداران:

درست از وقتی که برای گرم کردن وارد میدان شدیم، هواداران از ما حمایت کردند و می خواستیم با نتیجه ای فوق العاده مقابل اتلتیکو پاسخ محبت آنها را بدهیم، به خصوص که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کردیم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *