صحبت‌های دنزل واشینگتن و اشتون ساندرز در مورد فیلم The Equalizer 2

دنزل واشینگتن، بازیگر نقش شخصیت رابرت مک‌کال در فیلم 2 The Equalizer (ایکوالایزر 2) و برندهٔ جایزهٔ اسکار، در مراسم نمایش این فیلم در سینما TCL، به خبرنگار سایت هالیوود ریپورتر (THR) در رابطه با قسمت دوم فیلم The Equalizer چنین گفت:

همه در رابطه با وصف فیلم 2 The Equalizer از این لغت استفاده می‌کنند: دنباله. اما من به‌جای آنکه این فیلم را دنبالهٔ فیلم ابتدایی بخوانم، آن را داستانی بدون پایان یا با پایان باز می‌دانم و نظر من این است.

دنزل واشینگتن نقش پروتاگونیست فیلم اکشن، هیجانی و نئو نوآر The Equalizer، یعنی رابرت مک‌کال را ایفا کرد. فیلم ابتدایی با نگاه مثبتی از سوی منتقدان همراه بود و توانست فروشی ۱۹۳ میلیون دلاری در گیشه داشته باشد که این رقم تقریباً بیش از دو برابر و نیم بودجهٔ ساخت ۷۳ میلیون دلاری فیلم کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) بود.

چندی پیش بود که دومین تریلر فیلم 2 The Equalizer منتشر شد و در آن تریلر شاهد صحنه‌های تعقیب‌وگریز و زدوخورد فراوان بودیم و همچون فیلمی ابتدایی، طرفداران اثری اکشن را تماشا خواهند کرد. کارگردانی فیلم جدید بر عهدهٔ آنتوان فوکوآیی است که کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشت. پس از فیلم The Equalizer، فیلم The Magnificent Seven (هفت دلاور) و فیلم Training Day (روز تعلیم)، فیلم 2 The Equalizer چهارمین همکاری آنتوان فوکوآ با دنزل واشینگتن است. این کارگردان آمریکایی با تمجید از دنزل واشینگتن جهت حضور دوباره در این فیلم، مهارت‌های رزمی وی را ستود و چنین از این بازیگر کارکشتهٔ سینمایی هالیوود تعریف کرد:

دنزل هر روز بوکس تمرین می‌کند و هنوز هم می‌تواند به سرعت جا‌به‌جا شود و صحنه‌های اکشن را خودش انجام دهد.

ریچارد ونک، نویسندهٔ فیلمنامهٔ فیلم ابتدایی و همچنین قسمت دوم The Equalizer، در رابطه با صحنه‌های اکشن قسمت دوم و حضور دنزل واشینگتن در این صحنه‌ها گفت که از دیدن دنزل واشینگتن در این صحنه‌ها، عصبی و دلواپس می‌شده است؛ مخصوصاً در صحنه‌ای که توفانی شروع به وزیدن می‌گیرد. وی چنین گفت:

واقعاً برداشت آن صحنه سخت بود، ولی دنزل کاری را که انجام می‌داد، دوست داشت.

اشتون ساندرز، بازیگر فیلم Moonlight (مهتاب)، یکی از نقش‌های اصلی قسمت دوم فیلم The Equalizer را بر عهده دارد و آنتوان فوکوآ در مورد انتخاب این بازیگر به خبرنگار سایت هالیوود ریپورتر چنین گفت:

اشتون ساندرز در مسیر درستی قرار دارد. او را در فیلم Moonlight دیدم که در آن فیلم عالی بود. دنزل واشینگتن پس از اینکه اشتون ساندرز را در مراسم فرش قرمز SAG ملاقات کرد، وی را برای نقش‌آفرینی در فیلم جدید به من پیشنهاد کرد. اشتون ساندرز بسیار از ملاقات دنزل واشینگتن هیجان‌زده شده بود و گفته بود که من قرار است روزی با دنزل واشینگتن کار کنم و دنزل نیز چنین گفت که بله و تو را در صحنه می‌بینم؛ دنزل واشینگتن این حرف را جدی زده بود.

وی در ادامه سخنان خود راجع به اشتون ساندرز گفت:

فکر می‌کنم اشتون قرار بود نقشی را در فیلم Roman Israel, Esq (رومن جی. ایزریل، وکیل دادگستری) ایفا کند، اما وی در آن زمان صدمه دید و نتوانست در پروژه حضور داشته باشد. اما وقتی صحبت از فیلم جدید شد، دنزل گفت که باید این بازیگر را زیر نظر بگیری.

اشتون قرار بود نقشی را در فیلم Roman Israel, Esq ایفا کند، اما وی در آن زمان صدمه دید و نتوانست در پروژه حضور داشته باشد

اشتون ساندرز راجع به روز اول حضور خود در صحنه فیلمبرداری فیلم 2 The Equalizer چنین گفت:

کمی عصبی، اما آماده شروع کار بودم. بدیهی است که دنزل در کاری که انجام می‌دهد استاد است. رؤیای هر بازیگری است که با دنزل کار کند. خب این موضوع کمی عصبی‌کننده نیز است، اما پس از مدتی از این حالت درمی‌آیید؛ چون کاری را انجام می‌دهید که برای انجام دادنش آنجا هستید. دنزل باعث می‌شد سر صحنه راحت باشم؛ دوستی پشت دوربین ما باعث شد آن چیزی را که در فیلم تماشا می‌کنید، به وجود بیاید. دنزل به‌گونه‌ای مرشد من در فیلم است.

این‌طور که به نظر می‌رسد، سازندگان برنامه‌هایی برای ساخت قسمت سوم The Equalizer نیز دارند و دنزل واشینگتن در این رابطه گفت که این موضوع به برخورد تماشاچیان با فیلم دوم ارتباط دارد. ریچارد ونک نیز گفت که او از همین الان تمام داستان قسمت سوم را در سر دارد و دقیقاً از پایان فیلم دوم شروع می‌شود.

دنزل واشینگتن، پدرو پاسکال، ملیسا لیو، بیل پولمن، سکینه جعفری و اشتون ساندرز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Equalizer 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم The Equalizer 2 از دو روز پیش روی پردهٔ سینما رفته است و تا این لحظه فروش ۱۴ میلیون دلاری در گیشه داشته است.

تانی کال

برگرفته از Hollywoodreporter

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *