فصل دوم سریال Zoey’s Extraordinary Playlist ساخته می‌شود

شبکه‌ی NBC سفارش ساخت فصل دوم «پلی‌لیست فوق‌العاده زوئی» با بازی «جین لیوای» را صادر کرد. این سریال که در استودیوهای لاینزگیت و یونیورسال تولید شده، در میان سریال‌هایی که از بخت بالایی برای تولید اپیزودهای جدید برخوردار نبودند، یکی از قدرترین گزینه‌ها بود. انتظار می‌رود فصل دوم در قالب ۱۳ اپیزود ساخته شود.

شبکه‌ی NBC تاکنون سریال‌های «لنکلن رایم» و «هماهنگی کامل» را کنسل اعلام کرده است. این شبکه همچنان با تهیه‌کنندگان «مانیفست» (دانلود سریال Manifest با لینک مستقیم) در حال مذاکره است. تمامی اپیزودهای این سریال بر روی سرویس استریمینگ جدید کمپانی ان‌بی‌سی‌یونیورسال موسوم به «پیکاک» (Peacock) قرار خواهد گرفت.

«پلی‌لیست فوق‌العاده‌ زوئی» در پلتفرم‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی عملکرد بسیار خوبی داشته و یکی از پربیننده‌ترین عناوین شبکه‌ی NBC در پلتفرم‌های دیجیتال است. فصل اول سریال میانگین بیننده‌ی متوسط ۳.۱ میلیونی را در میان مخاطبین ۱۸ تا ۴۹ ساله ثبت کرد، اما در پلتفرم‌های دیجیتال در میان این گروه سنی ۷.۹ میلیون بیننده داشت.

سریال «پلی‌لیست فوق‌العاده‌ زوئی» توسط «آستین وینزبرگ» خلق شد که در مقام شورانر نیز فعالیت می‌کند. لیوای در این سریال نقش «زوئی کلارک» را بازی می‌کند، یک برنامه‌نویس کامپیوتر باهوش که در سان‌فرانسیسکو به دنبال یافتن جایگاه خود است. زوئی که همیشه بیشتر به شنیدن پادکست علاقه‌مند بوده تا ترانه‌های پاپ، پس از یک رویداد عجیب به واسطه‌ی‌ آهنگ‌های پاپ می‌تواند افکار و تمایلات افراد پیرامونش را بخواند. دیگر بازیگران سریال «اسکایلر آستین»، «جان کلارنس استوارت» بودند. «لورن گراهام» و «ماری استینبرگن» در نقش‌های مهمان بازی کردند.

وینزبرگ در ماه می گذشته گفته بود که در فصل احتمالی دوم پیشینه‌ی شخصیت‌ها به شکلی عمیق‌تر بررسی خواهد شد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *