فیلمبرداری WandaVision سرانجام به پایان رسید

عوامل سریال ابرقهرمانی «وانداویژن» در شبکه‌های اجتماعی پایان فاش کردند که فیلمبرداری فصل اول به تازگی به پایان رسیده است. در این پست اینستاگرام که در حال حاضر حذف شده، «دیلن کلامف» فاش کرده بود که تولید یکی از سریال‌های دیزنی+ به پایان رسیده، بی‌آنکه نامی از عنوان پروژه ببرد. اما هواداران «دنیای سینمایی مارول» تصاویری که او به اشتراک گذاشته بود را پیش از حذف شدن شکار کردند و متوجه ارتباطش با «وانداویژن» شدند.

در یکی از تصاویر، کلامف در مقابل «کتابخانه عمومی وست‌ویو» دیده می‌شود، شهری که در تصاویر تبلیغاتی دیگر سریال «وانداویژن» دیده شده بود. کلامف در اینستاگرام نوشت: «بسیار خوشحالم که در آخرین هفته‌ی فیلمبرداری [حذف‌شده] همکاری کردم. در ضمن از «کلسی فرار» قدردانی می‌کنم که من را به گروه آورد و محل فیلمبرداری را رئیس-وار مدیریت کرد. این پروژه تمام شد، اما کارهای بیشتری در راه است. دسامبر آینده منتظر اثری فوق‌العاده از دیزنی+ باشید.»

این در حالی است که مارس گذشته در آستانه‌ی پایان فیلمبرداری، عوامل سریال جشن پایان تولید فصل اول را جشن گرفته بودند. اما به فاصله‌ی کوتاهی پاندمی ویروس کرونا به ایالات متحده رسید و پروژه را موقتاً متوقف کرد. فیلمبرداری فصل اول اوایل پاییز ادامه پیدا کرده بود. با وجود این تأخیرها، «وانداویژن» هنوز برای عرضه در ماه دسامبر در نظر گرفته شده و اولین سریال مارول در دیزنی+ خواهد بود. پیش‌تر قرار بود «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) با بازی «آنتونی مکی» و «سباستین استن» اولین سریال «دنیای سینمایی مارول» در این شبکه باشد، اما تولید آن به درازا کشید.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *