فیلم اقتباسی In The Tall Grass استیون کینگ از مرداد تا شهریور جلوی دوربین می رود

اگر به یاد داشته باشید در اردیبهشت ماه بود که با انتشار یک گزارش اعلام کردیم کتاب In The Tall Grass ﺍﺳﺘﯿﻮﻥ ﮐﯿﻨﮓ ﻭ ﺟﻮ ﻫﯿﻞ توسط نتفلیکس تبدیل به یک فیلم بلند می شود؛ این کمپانی قصد دارد برای تولید یک فیلم کتاب In The Tall Grass را مورد اقتباس قرار دهد، داستانی که کینگ آن را با همکاری پسر خودش جو هیل نوشته است. طبق شنیده ها، نتفلیکس ﻭﯾﻨﭽﻨﺰﻭ ﻧﺎﺗﺎﻟﯽ را برای کارگردانی این فیلم استخدام کرده، فیلمسازی که بخاطر فیلم های ترسناکش مثل Cube (مکعب) و Splice مشهور است، او همچنین روی صندلی کارگردانـی تعدادی از اپیزودهای سریال پرطرفدار Westworld (جهان غرب) شبکه HBO نشسته است.

استیون کینگ را این روزها همه می شناسند، تاکنون تعداد زیادی از کتاب های ترسناک و عملی-تخیلی او تبدیل به فیلم و سریال شده است، اما زمانی که IT (آن) پا به گیشه گذاشت و به فروش ۷۰۰ میلیون دلاری دست یافت — در حال که تولید آن فقط ۳۰ میلیون دلار هزینه داشت — بسیاری از کمپانی های بزرگ و کوچک در پی خرید حقوق کتاب های این نویسنده بزرگ افتادند. نتفلیکس یکی از همین کمپانی هاست؛ البته این نخستین باری نیست که نتفلیکس با کتاب های استیون کینگ سر و کار دارد، این استودیو در سال گذشته فیلم تحسین شده Gerald’s Game (بازی جرالد) را بر پایه کتابی از همین نویسنده ساخت که مورد استقبال قرار گرفت — کتابی که ادعا می شد ‘غیرقابل تبدیل شدن به فیلم’ است. نتفلیکس سال گـذشته فیلم ۱۹۲۲ را هم با اقتباس یکی دیگر از کتاب های کینگ ساخت، به کارگردانی ﺯﮎ ﻫﯿﻠﺪﯾﺘﭻ که حتی مورد تحسین خود کینگ قرار گرفت.

حال، چند ماه قبل تایید شد که نتفلیکس می خواهد یکی دیگر از کتاب های این نویسنده را تبدیل به فیلم سینمایی کند. یک فیلم بلند که بر پایه رمانی به نام In The Tall Grass ساخته خواهد شد؛ این رمان توسط کینگ و هیل به نگارش در آمده، و نخستین بار در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. داستان از این قرار است: “…بعد از شنیدن صدای فریاد یک پسر برای کمک، یک برادر و خواهر با به خطر انداختن خودشان وارد یک میدان وسیع چمنزار در کنزاس می شود اما خیلی زود متوجه می شوند که ممکن است اصلا راه خروجی وجود نداشته باشد.

اما یک سوال مهم، تولید In The Tall Grass از چه تاریخی آغاز خواهد شد؟ طبق یک گزارش تازه منتشر شده از سوی منابع ما، انتظار می رود که این فیلم از تاریخ ۲۴ جولای (دوم مرداد) در شهر تورنتو پا به فاز تولید بگذارد و در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) هم تصویربرداری آن تکمیل شود. طبق شنیده ها، طراح تولید Oleg Savytski و کارگردان هنری Shelley Silverman هم به این پروژه پیوسته اند.

وبسایت ددلاین مدتی قبل گزارش کرده بود که ﺟﯿﻤﺰ ﻣﺎﺭﺳﺪﻥ (Westworld) در حال مذاکره برای پیوستن برای این فیلم است، اما بعد از آن به فیلم Once Upon A Time In Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) پیوست که اکنون تولید آن هم آغاز شده است. البته ما نمی دانیم او چه نقشی در فیلم جدید ﮐﻮﺋﻨﺘﯿﻦ ﺗﺎﺭﺍﻧﺘﯿﻨﻮ دارد، شاید حضور کم رنگی داشته باشد و بتواند در In The Tall Grass هم حاضر شود.

در انتها باید اشاره کنیم که فیلم IT: Chapter 2 (آن: بخش دوم) اکنون در تورنتو جلوی دوربین می رود، فیلم بازسازی Pet Sematary (غبرستان حیوانات خانگی) هم در مونترال تصویربرداری می شود، فیلم Doctor Sleep (دکتر اسلیپ) ادامه The Shining (درخشش) نیز در راه است. تاریخ انتشار فیلم In The Tall Grass بزودی توسط نتفلیکس اعلام می شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *