فیلم Cruella 2 در دست ساخت است

هفته گذشته بود که فیلم Cruella به‌صورت همزمان در سالن‌های سینما و ازطریق دیزنی پلاس منتشر شد که البته کاربران دیزنی پلاس برای تماشا این فیلم باید ۳۰ دلار بیشتر ازطریق برنامه Premier Access پرداخت کنند. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم کروئلا در دست ساخت است. هالیوودریپورتر باخبر شد که دیزنی به ساخت فیلم Cruella 2 چراغ سبز نشان داده و این فیلم هم‌اکنون در مراحل اولیه ساخت قرار دارد.

همچنین انتظار می‌رود که کریگ گیلسپی برای کارگردانی و تونی مک‌نامارا برای نوشتن فیلمنامه قسمت دوم فیلم Cruella بازگردند. فیلم کروئلا درواقع اسپین‌آف و پیش درآمد لایو اکشن انیمیشن One Hundred and One Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) محسوب می‌شود و به گذشته و ریشه شخصیت کروئلا دویل با بازی اما استون می‌پردازد. به‌گفته ورایتی بازگشت یا عدم بازگشت اما استون در فیلم Cruella 2 هنوز مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که شاهد بازگشت این بازیگر نیز باشیم که بازی وی با تحسین زیادی مواجه شده بود.

اما استون در نقش کروئلا دویل با موهایی قرمز رنگ در فیلم Cruella، فیلم لایو اکشن جدید والت دیزنی

اتفاقات فیلم Cruella در دهه ۷۰ میلادی و در شهر لندن جریان دارد و این فیلم توانسته نقدهای مثبتی را نیز دریافت کند. سخنگوی دیزنی در مورد فیلم کروئلا گفت: «ما از موفقیت فیلم Cruella در گیشه و عملکرد موفق و قدرتمند آن در دیزنی پلاس بسیار خوشحال و راضی هستیم. این فیلم با استقبال باورنکردنی در سراسر جهان روبه‌رو شده و نمره کاربران راتن تومیتوز به فیلم کروئلا ۹۷ درصد و سینمااسکور آن در افتتاحیه نمره A بوده است. این آمار نشان از محبوبیت و علاقه مردم به این فیلم دارد. ما مشتاقانه منتظر ادامه یافتن لذت بردن مردم از این فیلم فوق‌العاده هستیم.»

دیزنی طی سال‌های گذشته به راه موفقی دست پیدا کرده که براساس آن فیلم‌هایی لایو اکشن براساس انیمیشن‌های قدیمی خود مثل فیلم Alice in Wonderland، فیلم Maleficent و فیلم Cinderella را تولید و منتشر کرده و از جمله فیلم‌های یک میلیاردی این گروه هم می‌توان به فیلم Beauty and the Beast، فیلم Aladdin و فیلم The Lion King اشاره کرد. دیزنی همچنین به ساخت بازسازی‌های لایو اکشنش از انیمیشن‌های کلاسیک قدیمی‌اش ادامه خواهد داد که فیلم Pinocchio، فیلم Peter Pan & Wendy و فیلم The Little Mermaid از جمله فیلم‌های در دست ساخت هستند.

تانی کال

برگرفته از THR

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • Cruella 2

    تایید بازگشت اما استون در فیلم Cruella 2

    تایید بازگشت اما استون در فیلم Cruella 2 برخلاف حواشی هفته‌های اخیر، اما استون رسما پس از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *