فیلم Jumanji سومین فیلم پرفروش‌ کمپانی سونی

فیلم Jumanji: Welcome To The Jungle 2017 با عبور از فیلم Spider-Man 3 در جایگاه سوم پرفروش ترین های کمپانی سونی قرار گرفت.

فیلم Jumanji: Welcome To The Jungle «جومانجی به جنگل خوش‌آمدید»، به طور رسمی توانست تا از سطح فروش فیلم Skyfall «اسکای‌فال» عبور کند و در جایگاه پرفروش‌ترین فیلم کمپانی سونی (Sony) در سطخ داخلی، بعد از فیلم‌های فرانچایز مرد عنکبوتی، قرار گیرد. این فیلم دنباله‌ی مستقلی برای فیلم کمدی و فانتزی Jumanji سال ۱۹۹۵ به کارگردانی جو جانستون (Joe Johnston) است؛ فیلم سال ۱۹۹۵ از روی رمانی به نویسندگی کریس ون آلسبرگ (Chris Van Allsburg) در سال ۱۹۸۱ و با همین نام جومانجی نوشته شد. فیلم Jumanji: Welcome To The Jungle توسط جیک کاسدان (Jake Kasdan) کارگردانی شد، او تجربه‌ی کارگردانی فیلم Bad Teacher «معلم بد» را نیز در کارنامه‌ی خودش دارد؛ نویسندگان این فیلم نیز کریس مک‌کنا (Chris McKenna) و اریک سامرز (Erik Sommers) هستند که نویسندگی فیلم‌نامه‌ی فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» را نیز برعهده داشتند؛ از دیگر نویسندگان این فیلم نیز می‌شود به نویسنده‌ی فیلم Gone In Sixty Second «سرقت در شصت ثانیه»، یعنی اسکات روزنبرگ (Scott Rosenberg) و نویسنده‌ی برنامه تلوزیونی Fringe «فرینج»، یعنی جف پینکنر (Jeff Pinkner) اشاره کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در این فیلم بازیگرانی چون دواین جانسون (Dwayne Johnson)، کارن گیلان (Karen Gillan)، کوین هارت (Kevin Hart) جک بلک (Jack Black) و نیک جوناس (Nick Jonas) ایفای نقش می‌کنند و می‌شود گفت که به همین دلیل است، که این فیلم به خاطر بازی جذاب بازیگران و داستان ماجراجویی مهیج آن مورد ستایش عموم قرار گرفته است و با وجود اینکه در روزهای سال نو منتشر شد، توانست به فروش بالایی دست پیدا کند. فیلم Jumanji موفق شد تا در روز سال نو، میزان فروش فیلم Star Wars: Episode VIII – The Last Jedi «جنگ ستارگان: قسمت هشتم – آخرین جدای»، که به کارگردانی ریان جانسون (Rian Johnson) بود را پشت سر بگذارد، و این فیلم با وجود اینکه با فیلم‌های تازه منتشر شده قدرتمندی نظیر Paddington 2 «پدینگتون ۲»، Twelve Strong «دوازده نیرومند»، و Insidious: The Last Key «توطئه‌آمیز: آخرین کلید» مقابله می‌کند، باز هم اکنون موفق شده است تا فیلمی دیگر را نیز پشت سر بگذارد و در بین فیلم‌های صدر جدول فروش داخلی قرار گیرد.

در روزهای آخر هفته گذشته، فیلم Jumanji: Welcome To The Jungle توانست تا به فروش تقریبی ۳۱۶٫۹ میلیون دلار در سطح داخلی برسد، با این وجود این فیلم موفق شد تا از فیلم Skyfall که از سری فیلم‌های جیمز باند (James Bond) در سال ۲۰۱۲ به کارگردانی سم مندس (Sam Mendes) بود و موفق به کسب فروش ۳۰۴٫۳ میلیون دلاری در سطح داخلی شده بود، بگذرد و به مقام پرفروش‌ترین فیلم کمپانی سونی در سطح داخلی، بعد از فیلم مرد عنکبوتی برسد. اکنون تنها فیلم از سری فیلم‌های مرد عنکبوتی که فیلم Jumanji موفق به عبور از آن شده است، فیلم The Amazing Spider-Man 2 «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲» به کارگردانی مارک وب (Mark Webb) بوده است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد.

با توجه به اینکه این فیلم تاکنون توانسته به فروش خوبی در جدول سطح داخلی دست پیدا کند، این احتمال می‌رود که فیلم Jumanji: Welcome To The Jungle موفق شود تا نه تنها از سطح فروش فیلم Spider-Man Homecoming که ۳۳۴٫۲ میلیون دلار بود عبور کند، بلکه از سطح فروش فیلم Spider-Man 3 «مرد عنکبوتی ۳» با فروش ۳۳۶٫۵ میلیون دلار نیز عبور کند و به جایگاه سومین پرفروش‌ترین فیلم کمپانی سونی برسد. درحال حاضر با وجود اینکه هنوز نمی‌شود انتظار داشت که این فروش سریع و گسترده‌ی فیلم Jumanji همچنان به همین شکل ادامه داشته باشد، ولی جالب است بدانید که اکنون تنها فیلم‌های Spider-Man 2 «مرد عنکبوتی ۲» با فروش داخلی ۳۷۳٫۵ میلیون دلار و Spider-Man«مرد عنکبوتی» با فروش داخلی ۴۰۳٫۷ میلیون دلار و به کارگردانی سم ریمی (Sam Raimi) تنها فیلم‌هایی هستند که جلوی راه این فیلم را برای کسب جایگاه پرفروش‌ترین فیلم شرکت سونی در تمام زمان‌ها را گرفته‌اند. به‌علاوه باید بدانید که این فیلم اکنون در مرز عبور از میزان فروش فیلم Pirates Of The Caribbean: Dead Men Tell No Tales «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند»، به کارگردانی اسپن سندبرگ (Espen Sandberg) و یواخیم رانینگ (Joachim Rønning) است و اگر این اتفاق به وقوع بپیوندد، این فیلم در جدول ده فیلم پرفروش سال ۲۰۱۷ در سطح جهانی قرار می‌گیرد.

موفقیت‌های فیلم Jumanji: Welcome To The Jungle در سطح فروش این فیلم، واقعا چشمگیر است. شروع این فیلم در جایگاهی قبل از فیلم Star Wars: The Last Jedi بود، ولی با این وجود این فیلم درحال خودنمایی دربرابر بزرگ‌ترین فیلم‌های حال حاضر جهان است و همچنین درحال صعود مداوم در جدول فروش داخلی است. با احتساب این هفته، فیلم Jumanji: Welcome To The Jungle برای سه هفته است که رتبه‌ی اول فروش را کسب کرده است. در حال حاضر تنها فیلمی که ممکن است تا بتواند که ضربه بزرگی به فروش این فیلم وارد کند، فیلم Maze Runner: The Death Cure«دونده ماپیچ: علاج مرگ» است که قرار است تا در هفته‌ی آینده منتشر شود.

تانی کال

برگرفته از Screenrant

سینماگیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *