هفته گذشته لنوو از آخرین سری لپتاپ خود با عنوان “Yoga” در کنگره جهانی موبایل بارسلونا رونمایی کرد. خلاف لپتاپ های سری ۹۰۰ Yoga، سری لپتاپ های جدید لنوو تحت عنوان “Yoga 720” قرار نیست یک ویندوز لپتاپ باشد.

قیمت لپتاپ جدید لنوو از ۸۵۹.۹۹ دلار شروع شده و به لطف لولای اتصال ۳۶۰ درجه هر آنچه از لپتاپ Yoga انتظار داشته باشید دیگر رویای تحقق نیافته نیست. شما می توانید از این لپتاپ به حالت تبلت، حالت خیمه برای تماشا کردن فیلم و یا حالت متداول استفاده کنید.

لنوو این محدوده از سری لپتاپ های Yoga 720 را با آخرین نسل هفتم از پردازنده های Core i7، رم قابل ارتقاء تا ۱۶ گیگابایت، حافظه داخلی قابل ارتقاء تا ۱ ترابایت از HDD و ۵۱۲ گیگابایت از SSD مجهز کرده است. همچنین به لطف اثرانگشت خوان جدید افزوده شده به مدل های ۱۳ و ۱۵ اینچ توانسته از Windows Hello پشتیبانی کند.

درست است که راه دسترسی به ویندوز ۱۰ لپتاپ با یک کشیدن ساده و بدون هیچ رمز عبوری بسیار سریع است اما به اندازه یک دوربین مادون قرمز برای اسکن چهره مناسب نیست.

هردو مدل ۱۳ و ۱۵ اینچ صفحه نمایش ۴K دارند که به وضوح عمر باتری را تحت تاثیر قرار می دهد. لنوو مدعی شده است بدلیل وجود صفحه نمایش ۴K عمر باتری در مدل ۱۳ اینچ تا ۷ ساعت و در مدل ۱۵ اینچ تا ۸ ساعت به طول میانجامد. شما می توانید با انتخاب صفحه های نمایش Full HD عمر باتری لپتاپتان را به طرز فوق العاده ای افزایش دهید.

لپتاپ های جدید لنوو دارای یک فلم فعال هم می باشند.

لنوو در حال برنامه ریزی برای معرفی هر دو مدل از لپتاپ خود در ماه آوریل می باشد. گفتنیست قیمت لپتاپ ۱۳ اینچ از ۸۵۹.۹۹ دلار و ۱۵ اینچ از ۱.۰۹۹.۹۹ دلار شروع می شود.

زوم تک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *