«کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول روز گذشته در حین برگزاری کنفرانس مطبوعاتی «مرد عنکبوتی: دور از خانه» تأیید کرد که «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) از هفته‌ی آینده دوباره با صحنه‌های جدید و دیده نشده روی پرده خواهد رفت. به فاصله‌ی چند ساعت پس از اعلام این خبر به نظر می‌رسد که مدت تصاویر جدید فاش شده باشد.

هواداران نباید انتظار اختلاف زیادی میان دو نسخه‌ از فیلم را داشته باشند چرا که طول صحنه‌های جدید به شش دقیقه می‌رسد. این اطلاعات از وبسایت رسمی سالن‌های نمایش «سینه‌مارک» که از هم اکنون بلیت‌های نسخه‌ی جدید را به فروش می‌رساند کسب شده و طول فیلم ۱۸۸ دقیقه، شش دقیقه بیشتر از کات اول ذکر شده است.

فایگی پس از کنفرانس مطبوعاتی در مصاحبه با «اسکرین‌رنت» اطلاعات بیشتری در اختیار هواداران قرار داد و گفت این صحنه‌های جدید در پایان فیلم گنجانده شده و نه در لابه‌لای قصه: «یک کات طولانی‌تر (Extended Cut) نیست، اما نسخه‌ای از فیلم که در پایانش چند چیز جدید وجود دارد به عنوان بازاریابی غیردیجیتالی اکران می‌شود. اگر پس از تیتراژ پایانی در سالن بمانید، صحنه‌های حذف شده را خواهید دید، یک ادای دین کوتاه، و چند سوپرایز. این اقدام از هفته‌ی آینده انجام می‌شود.»

البته هدف اصلی مارول و دیزنی با اکران مجدد «انتقام‌جویان: آخر بازی» عبور از رکورد «آواتار» و تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *