«مدلین کلاین» ستاره سریال Outer Banks به فیلم Knives Out 2 ملحق شد

«مدلین کلاین» به دنبال موفقیت سریال «اوتر بنکس» (Outer Banks) نت‌فلیکس به اولین فیلم بزرگ استودیویی کارنامه‌اش پیوست و در «چاقوکشی ۲» (Knives Out 2) با «دنیل کریگ» همبازی شد. پیش از او، «دیو باتیستا»، «جنل مونی»، «کاترین هان»، «لزلی اودوم جونیور»، «کیت هادسون» و «ادوارد نورتون» هم به این دنباله ملحق شده بودند.

از داستان فیلم جز اینکه شخصیت «بنوا بلانک» با بازی کریگ برای حل معمای اسرارآمیز دیگری بازخواهد گشت، جزئیاتی فاش نشده. در حال حاضر مشخص نیست که نورتون و باتیستا و دیگران در دنباله چه نقشی را بازی می‌کنند اما تولید فیلم قرار است از تابستان آینده در یونان آغاز شود. در ماه مارس گزارش شده بود که نت‌فلیکس با قراردادی ۴۵۰ میلیون دلاری امتیاز پخش دو دنباله دیگر «چاقوکشی» با کریگ و جانسون را خریداری کرده است. این قرارداد در تاریخ شبکه‌های استریمینگ بی‌سابقه بود.

«چاقوکشی» در سال ۲۰۱۹ توسط لاینزگیت اکران شد و در حالی که با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، ۳۱۱.۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. جانسون که نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اریجینال شده بود، بلافاصله پس از عرضه شدن قسمت اول فاش کرد که در حال کار بر روی دنباله است.

کلاین در سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) نت‌فلیکس و «معاونین» (Vice Principals) هم نقش‌آفرینی کرده است. اولین فیلم بلند او «غول» (The Giant) بود که در جشنواره تورنتو اکران شد. پروژه بعدی او «روزی روزگاری در استتن آیلند» (Once Upon A Time in Staten Island) استودیوی بلوم‌هوس است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *