مشخص شدن اولین کارگردان سریال Percy Jackson دیزنی پلاس

سریال Percy Jackson برای شبکه دیزنی پلاس در دست ساخت است و حالا کارگردان قسمت اول این سریال مشخص شده است.

اردیبهشت امسال بود که ریک ریوردن، خالق مجموعه پرسی جکسون از در دست ساخت بودن سریال Percy Jackson برای شبکه دیزنی پلاس خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین کارگردان این سریال لایو اکشن مشخص شده است. جیمز بابین، کارگردان آثاری چون فیلم The Muppets، فیلم Muppets Most Wanted، فیلم Alice Through the Looking Glass و فیلم Dora and the Lost City of Gold، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Percy Jackson را بر عهده گرفته است.

ریک ریوردن این خبر را با انتشار پستی در بلاگ شخصی خود تایید کرد و گفت بابین کتاب‌های جکسون را به‌خوبی می‌شناسد و با بچه‌ها رابطه خوبی دارد. همچنین او به ستایش از طنز بابین پرداخت و گفت که سریال در دستان خوبی قرار گرفته است. البته بابین فعلا تنها کارگردانی یک قسمت از سریال Percy Jackson را بر عهده گرفته است، اما این احتمال وجود دارد که او قسمت‌های بیشتری را کارگردانی کند. همچنین بابین قرار است فیلم Clue با بازی رایان رینولدز و جیسون بیتمن را نیز کارگردانی کند.James Bobin / جیمز بابین

رمان‌های Percy Jackson با انتشار رمان The Lightning Thief در سال ۲۰۰۵ رسما آغاز به کار کرد و در ادامه ۴ دنباله با نام‌های رمان The Sea of Monsters، رمان The Titan’s Curse ، رمان The Battle of the Labyrinth و رمان The Last Olympian، منتشر شد. همچنین در ادامه ۵ رمان دیگر و چند رمان گرافیکی کوتاه نیز براساس مجموعه پرسی جکسون نوشته و منتشر شده است.

در ادامه شرکت فاکس قرن بیستم حق تولید فیلم‌های مجموعه پرسی جکسون را به‌دست آورد و در سال ۲۰۱۰ فیلم Percy Jackson and the Olympians: The Lightning Thief به کارگردانی کریس کلمبوس و با بازی لوگان لرمان، براندن تی. جکسون و الکساندرا داداریو را منتشر کرد که این فیلم توانست ۲۱۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از آن فیلم Percy Jackson: Sea of Monsters به‌کاگردانی تور فرویدنتال در سال ۲۰۱۳ منتشر شد که این فیلم ۲۰۰ میلیون دلار توانست در سراسر جهان فروش کند.

قسمت سوم فیلم Percy Jackson نیز قرار بود براساس رمان The Titan’s Curse تولید شود که باتوجه‌به عملکرد ناامید کننده قسمت دوم، ساخت آن لغو شد و پس از اینکه فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی خریداری شد، حالا سریال پرسی جکسون براساس ۵ رمان اصلی آن در دست ساخت است و فصل اول قرار است براساس رمان The Lightning Thief ساخته و از دیزنی پلاس منتشر شود. هنوز بازیگر پرسی جکسون انتخاب نشده است.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *