خانه ورزش اخبار ورزش همسر علی پروین: از مردم خواهش می‌کنم به بیمارستان نیایند

همسر علی پروین: از مردم خواهش می‌کنم به بیمارستان نیایند

0

همسر علی پروین: از مردم خواهش می‌کنم به بیمارستان نیایند

علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که به دلیل کسالت چند ساعتی را صبح امروز در بیمارستان بستری شده بود مجدداً از عصر امروز در بیمارستان کسری تهران بستری شد تا مورد معالجات دقیق پزشکانش قرار بگیرد.

همسر علی پروین در این خصوص گفت: آقای پروین دچار سرماخوردگی بود که قند خونش بالا رفت به همین دلیل از دیشب که حالش بد شد او را در بیمارستان مهرآیین در منطقه لواسان که توسط خودش افتتاح شده بود بستری کردیم؛ اما صبح امروز به درخواست خودش به خانه آورده شد.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۶ امروز مجدداً دیدیم که حال آقای پروین نامساعد شده و خیلی زود او را به بیمارستان کسری آوردیم تا تحت مداوای دقیق قرار بگیرد. از مردم می‌خواهم که برای سلامتی آقای پروین دعا کنند و خواهشی که از آنها دارم این است که به بیمارستان نیایند چون ازدحام جمعیت کار را برای پرسنل بیمارستان سخت می‌کند. مطمئناً از طریق رسانه‌ها لحظه به لحظه حال آقای پروین را به اطلاع مردم خواهیم رساند. همچنین جا دارد از پزشکان معالج آقای پروین، دکتر قاضی متخصص غدد، دکتر غفرانیان متخصص قلب و عروق و دکتر پورمحمودیانمتخصص مغز و اعصاب و همچنین تمامی زحمت‌کشان بیمارستان کسری تشکر کنم که زحمات زیادی کشیدند. البته باید بگویم که آقای پروین به گفته پزشکانش باید دو روز در بیمارستان بستری باشد تا با بهبودی کامل ان‌شاءاللهمرخص شود.

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *