واکنش «مورگان فریمن» به اتهامات آزار جنسی هشت زن

«مورگان فریمن» از طرف هشت زن به آزار جنسی متهم شد. براساس گزارشی که برای اولین بار CNN منتشر کرده، این زنان شامل دستیاران تولید و کارکنان فیلم‌های فریمن و نیز گزارشگران حوزه سرگرمی شامل «کلوئی ملاس» گزارشگر CNN و یکی از ژورنالیست‌های عضو انجمن مطبوعات خارجی هالیوود می‌شوند.

این زنان در گفتگو با CNN فاش کرده‌اند که قربانی آزار جنسی از سوی فریمن هستند. آنان مدعی‌اند که رفتار ناشایست این بازیگر کهنه‌کار را پیش از این گزارش نداده‌اند زیرا می‌ترسیده‌اند این کار به قیمت از دست دادن شغلشان تمام شود. از این هشت زن، سه زن خبرنگار حوزه سرگرمی هستند و ادعا می‌کنند که فریمن در حین مصاحبه از الفاظ و اظهارات جنسی استفاده کرده‌ است. در مجموع این زنان که برخی نخواسته‌اند نامشان فاش شود از صحبت‌های ناشایست فریمن در مورد اندام و لباس‌شان گلایه‌مندند. این رفتارها در حین فیلمبرداری «به مد روز» (Going In Style)،‌ «حالا مرا می‌بینی» (Now You See Me)، «سقوط آنجل» (Angel Has Fallen) دنباله «سقوط المپ» و دو فیلم‌ اکران نشده دیگر از فریمن سر زده است.

به دنبال این اتهامات، فریمن ۸۰ ساله که ژانویه گذشته صنف بازیگران آمریکا با جایزه افتخاری از وی تقدیر به عمل آورد، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ «هر کسی که مرا بشناسد و با من همکاری کرده باشد می‌داند که من آدمی نیستم که بخواهم از روی عمد به کسی توهین کرده و یا او را برنجانم. من از تمام کسانی که موجب رنجش آن‌ها شده‌ام  و  احساس می‌کنند به آنان بی‌حرمتی شده عذرخواهی می‌کنم. من هرگز چنین قصدی نداشته‌ام.»

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *