پارامونت+ فصل دوم سریال iCarly را می‌سازد

شبکه پارامونت+ سفارش ساخت فصل دوم سریال «آی‌کارلی» (iCarly) را صادر کرد. این سریال محصول استودیوهای نیکلودین است و از زمان انتشار از پارامونت+ در تاریخ ۱۷ ژوئن به پربیننده‌ترین سریال شبکه تبدیل شده. تولید فصل دوم پاییز آینده در لس‌آنجلس آغاز خواهد شد.

«آی‌کارلی» جدید با همکاری «میراندا کاسگروو»، «جری ترینر»، و «نیتان کرس» ستارگان سریال اصلی در نقش‌های پیشین خود ساخته شدو داستانی روایت کرد که ۱۰ سال پس از «ای‌کارلی» اول روی می‌داد. «کارلی شی» با بازی کاسگروو و دوستانش حالا به عنوان بزرگسال کار، عشق و خانواده را تجربه می‌کنند. بازیگران جدید سریال «لیسی ماسلی» در نقش «هارپر» و «جیدن تریپلت» در نقش «میلیسنت» بودند.

فصل دوم سریال از طریق پارامونت+ در ایالات متحده، استرالیا، کانادا، آمریکای لاتین و کشورهای اسکاندیناوی پخش خواهد شد. فصل اول سریال هنوز در آمریکای لاتین و استرالیا روی ایر نرفته است. قسمت‌های جدید فصل اول که از ۱۳ اپیزود تشکیل شده روزهای پنجشنبه از پارامونت+ پخش خواهد شد. «دن اشنایدر» خالق سریال و تهیه‌کننده اجرایی آن به همراه «الی شوتن» و کاسگروو است، در حالی که شوتن در مقام شورانر نیز فعالیت می‌کند.

سریال اصلی «آی‌کارلی» در خلال سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ از نیکلودین پخش شد. در آن سال‌ها سریال به فرهنگ عامه آمریکا راه پیدا کرد و در نزد تمامی سنین محبوبیت یافت.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *