خانه ورزش اخبار ورزش در آستانه رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی/ ملی پوشان سه پاداش از فدراسیون طلبکارند!

در آستانه رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی/ ملی پوشان سه پاداش از فدراسیون طلبکارند!

0

در حالیکه در روزهای گذشته خبرهای حاشیه ای از فوتسال و فوتبال ساحلی توجه همگان را به خود جلب کرده است،‌ باید به این نکته هم توجه کرد که رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی ماه آینده در مالزی برگزار می شود.

به گزارش سایت نود،‌ در حالیکه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ۱۴ اسفند باید در مالزی به مصاف حریفانش برود، بازیکنان این تیم از اینکه هنوز پاداشهایشان را نگرفته اند ناراحت هستند و البته این ناراحتی را به خاطر اینکه از لیست تیم ملی خط نخورند ابراز نمی کنند.

تیم ملی فوتبال ساحلی هنوز پاداش دو دوره جام بین قاره ای (امسال و سال گذشته) و یک دوره رقابتهای آسیایی در چین را نگرفته و این در حالی است که فدراسیون فوتبال به خاطر درخشش آنها در هر سه جام، تنها مبلغ هفت میلیون تومان به آنها اختصاص داده است!

مبلغی که باعث شده بازیکنان با شنیدنش ناراحت هم بشوند چرا که معتقدند درخشش آنها در سه دوره مستحق پاداش بیشتری است.

ایران در رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۷ با تیم های افغانستان،‌ مالزی،‌چین و بحرین همگروه است. البته قرار است تیم ملی فوتبال ساحلی از ۱۴ بهمن در تورنمنت بوشهر با حضور تیم های ایتالیا،‌ اوکراین،‌ لهستان و ایران شرکت کند. جام جهانی ۲۰۱۷ قرار است در باهاماس برگزار شود.

سایت فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است:« رویداد بین المللی فوتبال ساحلی به میزبانی ایران  با حضور تیم چهارم رنکینگ جهانی،  قهرمان رقابتهای انتخابی جام جهانی در اروپا و تیم ششم رنکینگ قاره اروپا اواخر بهمن ماه در بوشهر برگزار خواهد شد.

نخستین میزبانی کشورمان در رقابتهای بین المللی فوتبال ساحلی از ۲۶ الی ۲۸ بهمن ماه سال جاری به میزبانی استان بوشهر و باشگاه پارس جنوبی برگزار خواهد شد. تیم های شرکت کننده در مسابقات بین المللی (پرشین کاپ) پیرو انتخاب کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان و تایید سازمان جهانی فوتبال ساحلی مشخص شدند و در همین راستا تیم های ملی ایتالیا (تیم چهارم رنکینگ جهانی) لهستان (قهرمان رقابتهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۷ در اروپا) و اوکراین (تیم ششم رنکینگ قاره اروپا) در بوشهر حضور پیدا خواهند کرد. گفتنی است تیم های ملی ایتالیا و لهستان جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۷ باهاماس را کسب کرده اند و رقابت تیم ملی کشورمان با تیم های فوق پیش از اعزام به مالزی –محل برگزاری رقابتهای انتخابی جام جهانی باهاماس تاثیر بسزایی در آماده سازی شاگردان محمدحسین میرشمسی خواهد داشت.»

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *