آغاز پخش فصل دوم سریال Westworld از بهار 2018

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، شبکه HBO قصد دارد فصل دوم سریال تماشایی Westworld (ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻏﺮﺏ)را در بهار سال آینده روی آنتن ببرد. این مجموعه تلویزیونی که سال ها طول کشید تا راه خودش به سوی تلویزیون را پیدا کند ﺑﺮﺍﺳﺎﺱ ﻓﯿﻠﻤﯽ به ﻫﻤﯿﻦ ﻧﺎﻡ ﻣﺤﺼﻮﻝ ۱۹۷۳ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻭ کارگردانی شده توسط ﻣﺎﯾﮑﻞ ﮐﺮﺍﯾﺘﻮﻥ ساخته شده است. اپیزود آزمایشی آن در سال ۲۰۱۳ چراغ سبز گرفت، اما بعد از بارها تاخیر خوردن بلاخره در ماه اکتبر سال گذشته میلادی روی آنتن HBO رفت. به دلیل طبیعت بلندپروازانه سریال، وقتی که ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩهای اجرایی آن ﺟﺎﻧﺎﺗﺎﻥ ﻧﻮﻻﻥ و ﻟﯿﺰﺍ ﺟﻮﯼ اعلام کردند فصل دوم تا قبل از ۲۰۱۸ روی آنتن نمی رود اصلا غافلگیر نشدیم. برای ساخت چنین سریال عظیمی که داستانی پیچیده دارد و جلوه های ویژه بخش مهمی از آن را شکل می دهد، زمان زیادی برای برنامه ریزی لازم است، در واقع باید با دقت فراوان سریال را برای شروع تولید آماده کنند. در ضمن با توجه به زمانی که صرف تولید فصل اول شد انتظار زودتر از ۲۰۱۸ را هم نداشتیم.

ماه ها قبل، اگر به یاد داشته باشید اوایل تابستان سال جاری گفته شد که فصل دوم سریال Westworld در یکی از روزهای پاییز ۲۰۱۸ روی آنتن می رود. طبق این خبر، پخش فصل جدید ممکن است در یکی از روزهای ماه مارس تا اواخر مِی آغاز شود. هفته قبل یک گزارش تازه فاش کرد که تولید فصل دوم سریال به طور موقت معلق شده است، طبق اعلام شبکه HBO به دنبال نیاز یکی از بازیگران اصلی فصل دوم به فوریت های پزشکی، تولید موقتاً به حالت تعلیق در آمد. ظاهرا وقتی که این حادثه رخ داده بازیگر در صحنه فیلم حضور نداشته است. به دنبال انتشار ایـن گزارش بسیاری نگران شدند که پخش سریال باز هم با تاخیر مواجه شود اما حالا به نظر می رسد مشکل خاصی وجود ندارد و تولید طبق برنامه پیش می رود.

طی روز دوشنبه، ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺭﯾﭽﻞ ﻭﻭﺩ که در نقش ﺩﻟﻮﺭﺱ ﺍﺑﺮﻧﺎﺛﯽ، ﻗﺪﯾﻤﯽﺗﺮﯾﻦ ﻣﯿﺰﺑﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺩﺭ ﭘﺎﺭﮎ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺑﻪﮐﺎﺭ ﺍﺳﺖ، بازی می کند با انتشار یک توییت در صفحه رسمی توییتر خودش فاش کرد که برنامه تغییر نکرده و فصل دوم سریال Westworld هنوز قرار است در بهار ۲۰۱۸ روی آنتن HBO برود. این تاریخ نشان می دهد که شبکه HBO فصل دوم سریال تماشایی Westworld را بعنوان جایگزین فصل هشتم Game of Thrones (بازی تاج و تخت) روی آنتن می برد تا کمی از غم فقدان طرفداران بکاهد. طی سال های گذشته، پخش فصل های جدید سریال GoT همیشه در یکی از روزهای ماه مارس یا آوریل شروع می شد اما برای فصل هشتم که پایانی برای آن است برنامه کمی تغییر کرد و تاریخ شروع پخش در هاله ای از ابهام قرار گرفت – شنیده شده اوایل ۲۰۱۹ ولی تایید نشده. اما اصلا نیاز به نگرانی نیست و فصل دوم Westworld به جای آن پخش می شود که اگـر بهتر نباشد بدتر از آن نیست.

آغاز پخش فصل دوم سریال Westworld از بهار 2018

با این حساب هنوز منتظر اعلام چند چیز درباره فصل دوم هستیم، نخست تاریخ دقیق شروع پخش، اولین تریلر رسمی و سپس جایی که فصل جدید از آن شروع می شود یا حتی یک خلاصه داستان رسمی هم می تواند ما را راضی کند چون اطلاعی از وقایع فصل دوم نداریم. البته در کامیک-وان سن دیگوی سال جاری تریلری جالب از فصل دوم Westworld به نمایش گذاشته شد که بواسطه آن موفق شدیم نگاهی اجمالی به حوادث پیش رو داشته باشیم اما داستان را برایمان فاش نکرد. در این میان باید اشاره کنیم که Westworld (دنیای غرب) تاکنون بیست و چند جایزه مختلف به نام خودش ثبت کرده و برای دریافت ۶۰ جایزه دیگر هم نامزد شده است – از گلدن گلوب گرفته تا امی و ﺍﻧﺠﻤﻦ ﻓﯿﻠﻢﺑﺮﺩﺍﺭﺍﻥ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ. ﺗﻮﺳﻂ ﺟﺎﻧﺎﺗﺎﻥ ﻧﻮﻻﻥ ﻭ ﻟﯿﺰﺍ ﺟﻮﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﺒﮑﻪٔ ﺍﭺﺑﯽﺍﻭ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ و اقتباسی است از فیلمی به همین نام محصول ۱۹۷۳ که توسط زنده یاد ﻣﺎﯾﮑﻞ ﮐﺮﺍﯾﺘﻮﻥ (پارک ژوراسیک) کارگردانی شده بود. ﺍﯾﻮﺍﻥ ﺭﯾﭽﻞ ﻭﻭﺩ (The Wrestler)، ﺗﻨﺪﯼ ﻧﯿﻮﺗﻮﻥ (Mission: Impossible II)، ﺟﯿﻤﺰ ﻣﺎﺭﺳﺪﻥ (X-Men)، ﺍﺩ ﻫﺮﯾﺲ (Gravity)، ﺗﻠﻮﻻﻩ ﺭﯾﻠﯽ و ﺟﻔﺮﯼ ﺭﺍﯾﺖ هم تعدادی از بازیگران فصل نخست بودند و برای فصل جدید نیز بازخواهند گشت.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *