براساس اطلاعات جدیدی که از برخی منابع نامشخص خبری نقل شده است؛ کمپانی بزرگ آمازون در تلاش است که به‌زودی انقلابی عظیم در بازار فروش خودروی قاره اروپا ایجاد کند.

آمازون به منظور تحقق رویاهایش برای فروش خودرو در اروپا، یک مشاور ویژه را استخدام کرده است. سرویس جدید آمازون در لوکزامبورگ فعال شده و فروش خودرو در انگلستان آغاز می‌شود. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آمازون ابتدا خودروهای جدید را به فروش می‌رساند و یا به سراغ خودروهای دست دوم خواهد رفت.

Amazon

یک مشاور خودرو درباره اقدامات اخیر کمپانی آمازون گفته است: «آمازون پرداختی‌های زیادی به برخی از مشاوران خودرو در قاره اروپا داشته است». همچنین یکی از سخنگوهای کمپانی فیات کرایسلر مدعی است که آمازون برنامه‌ریزی وسعی برای فروش خودرو در قاره اروپا انجام می‌دهد.

یکی از قدم‌های مهم کمپانی آمازون برای فروش خودرو در قاره اروپا ایجاد فرصتی مناسب برای انجام تست رانندگی مشتریانش با اتومبیل‌های مورد علاقه آن‌هاست که این فرایند می‌تواند یک ستون حمایتی بسیار قوی برای آمازون باشد.

تاکنون سخنان فوق توسط سخنگوی کمپانی آمازون تایید نشده؛ اما در سال گذشته میلادی این کمپانی اعلام کرد که یکی از  زیرمجموعه‌های محلی آن توانسته است که سه مدل از محصولات فیات را در کشور ایتالیا به فروش برساند. موفقیت این فروشگاه محلی باعث شد که طرح فروش خودرو را تمدید کرده و حتی آنها را اجاره دهد!

هم اکنون فعالیت کمپانی آمازون در ایالات‌متحده آمریکا در زمینه خودرو؛ تنها به فروش قطعات و تحویل بسته‌های خریداری شده مشتریان در همان روز خلاصه می‌شود. آمازون به منظور فروش و تهیه برخی از قطعات خودرو، با کمپانی بزرگ بوش همکاری می‌کند.

چرخان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *