آمازون فصل دوم Good Omens را می‌سازد

شبکه آمازون در اقدامی غافلگیرکننده سفارش ساخت فصل دوم «فال نیک» (Good Omens) را صادر کرد. این در حالی است که فصل اول «فال نیک» به شکل یک مینی‌سریال و بر اساس رمانی به همین نام نوشته «نیل گیمن» و «تری پرچت» ساخته شده بود. آمازون پیش‌تر به تولید فصل‌های بعدی سریال ابراز تمایل کرده بود، اما تولید فصل دوم در حالی که تمامی رویدادهای رمان پوشش داده شده کمی برای هواداران غافلگیرکننده بود.

فصل دوم «فال نیک» حالا باید داستان جدیدی برای شخصیت‌ها روایت کند. «دیوید تننت» برای بازی در نقش «کرولی» و «مایکل شین» برای نقش «اسرافیل» بازخواهند گشت. داستان فصل اول سریال در لندن امروز روی می‌دهد و ماجراهای این زوج انجیلی را به تصویر می‌کشد که باید جلوی ظهور دجال یا ضد-مسیح و وقوع نبرد نهایی میان خیر و شر را بگیرند. در فصل دوم «اسرافیل» و «کرولی» در سوهو لندن در میان انسان‌ها زیست می‌کنند و وقتی فرستاده‌ای غیرمنتظره ظهور می‌کند، آخرالزمانی دیگر فرا‌می‌رسد.

در این سریال پرستاره، «جان هم» در نقش فرشته‌ مقرب «جبرئیل» بازی می‌کند و «فرانسیس مک‌دورمند» و «بندیکت کامبربچ» به ترتیب در نقش خدا و شیطان صداپیشگی. دیگر بازیگران نقش‌های مکمل «نیک آفرمن»، «مایکل مک‌کین»، «جک وایت‌هال»، «میری انوس»، «انا مکسول مارتین»، «میراندا ریچاردسون» و «درک جکوبی» بودند.

«داگلاس مک‌کینان» «دکتر هو» (Doctor Who)، «شرلوک» و «غریبه» (Outlander) را در کارنامه دارد کارگردان «فال نیک»، و گیمن نویسنده و شورانر آن بود. تمامی شش اپیزود این مینی‌سریال «فال نیک» در ماه می ۲۰۱۹ از طریق «آمازون پرایم» پخش شد و اواخر آن سال از بی‌بی‌سی روی ایر رفت.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *