«آن هاتاوی»، «طاهر رحیم» و «ماریسا تومی» به فیلم She Came to Me پیوستند

«ربکا میلر» فیلمساز تحسین‌شده فیلم رمانتیک و کمدی جدیدی تحت عنوان «او پیش من آمد» (She Came to Me) را کارگردانی می‌کند. میلر که پیش‌تر «نقشه مگی» (Maggie’s Plan) را ساخته، در این فیلم جدید ستارگانی چون «طاهر رحیم»، «آن هاتاوی»، «ماریسا تومی»، «جوانا کولیگ» و «متیو برودریک» را گرد هم آورده است.

میلر چند سالی است که بر روی این پروژه کار می‌کند و پیش‌تر قرار بود «نیکل کیدمن»، «استیو کارل» و «ایمی شومر» را به فیلمش اضافه کند، اما با گذشت زمان برنامه‌های او دستخوش تغییر شده است.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «یک کمدی رمانتیک واقعاً مدرن، یک داستان چند-نسلی در پشت پرده نیویورک: آهنگسازی که قوه خلاقه‌اش را از دست داده اما پس از یک شب پرماجرا، شور و عشقش را بازمی‌یابد، نوجوانانی که می‌خواهند به والدین‌شان ثابت کنند عشق نوظهورشان ابدی است، و عشق به شکلی غیرمنتظره به سراغ زنی می‌آید که تصور می‌کند زندگی‌اش را زیسته.»

فیلم «او پیش من آمد» علاوه بر کارگردان و بازیگرانی ستایش‌شده، «الکساندر دسپلا» را به عنوان آهنگساز خواهد داشت. دسپلا سابقه آهنگسازی برای فیلم‌هایی چون «شکل آب» (The Shape of Water)، «هتل بزرگ بوداپست» (The Grand Budapest Hotel)، «زنان کوچک» (Little Women) و بسیاری دیگر را دارد.

انتظار می‌رود فیلمبرداری «او پیش من آمد» از پاییز آینده آغاز شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *