«آن هاتاوی» در اقتباس «رابرت زمه‌کیس» از The Witches بازی می‌کند

«آن هاتاوی» برای بازی در اقتباس لایو اکشن «رابرت زمه‌کیس» از کتاب «ساحرگان» (The Witches) «روالد دال» قراردادی به امضاء رساند. به نوشته‌ی ورایتی، هاتاوی مدتی است که به صورت موقت به پروژه ملحق شده بود اما در تلاش بود تا تقویمش را برای این فیلم خالی کند و به نظر می‌رسد که سرانجام فرصت جادوگری را به دست آورده باشد.

هاتاوی در این فیلم نقش کودک‌کشی را تکرار می‌کند که «انجلیکا هیوستون» در سال ۱۹۹۰ در فیلمی به همین نام به کارگردانی «نیکلاس روگ» ایفا کرده بود. اکنون هاتاوی با چنین نقش متفاوتی فرصت درخشیدن را خواهد داشت.

داستان فیلم در مورد پسر هفت ساله‌ای است که به دنیای زنان جادوگر نفوذ می‌کند و باید پیش از آنکه به چنگ بیفتد از اعمال زشت آنان پرده بردارد. زمه‌کیس در مصاحبه با وبسایت فرانسوی «الوسینه» می‌گوید: «زمان وقوع داستان را در دهه‌ ۱۹۶۰ و جنوب آمریکا قرار خواهیم داد. نگاه جامعه شناسانه به این گونه از داستان‌های جادوگری هیجان‌انگیر است.»

هاتاوی بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های «شوالیه‌ی تاریکی»، «خاطرات شاهدخت»، «۸ یار اوشن»، «آلیس در سرزمین عجایب» و «بینوایان» شناخته می‌شود. او برای نقش «فنتین» در فیلم اخیر برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد. او پیش از این قرار بود در فیلم «باربی» هم نقش اصلی را بازی کند اما در نهایت این نقش به «مارگو رابی» رسید.

زمه‌کیس اخیراً فیلم «به مارون خوش‌ آمدید» (Welcome To Marwen) را کارگردانی کرد اما در گیشه شکست سختی خورد. «گی‌یرمو دل تورو» و «آلفونسو کوارون» در این پروژه سرمایه‌گذاری می‌کنند. زمه‌کیس تولید فیلم را تابستان گذشته اعلام کرده بود. احتمال حضور «وایولا دیویس» نیز در این پروژه وجود دارد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *