“متیو مک‌کاناهی” بازیگر مشهور آمریکایی که برای بازی در نقش “راست کول” در فصل اول سریال “کارآگاه حقیقی” بسیار مورد توجه منتقدان و مخاطبان قرار گرفت، بار دیگر از علاقه خود برای بازگشت در قالب این شخصیت صحبت کرده و گفته است برای این کار یک لحظه هم تردید نخواهد کرد.

مک‌کاناهی همزمان با پخش این سریال جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم “باشگاه خریداران دالاس” دریافت کرد. او قبلا گفته بود که برای نقش کارآگاه “راست کول” دلتنگ است و هنگام ساخت سریال بسیار خوشحال بوده است.کارآگاه حقیقی 1

او جمعه شب در یک شوی تلویزیونی بار دیگر در برابر این پرسش قرار گرفت که آیا حاضر است به این سریال شبکه اچ‌بی‌او برگردد و پاسخ داد: با “نیک پیزولاتو” خالق سریال حرف زدم و او مدت کوتاهی از این کار فاصله گرفته است. اما اگر متن خوبی نوشته شود و سریال دوباره ساخته شود، یک لحظه هم (برای بازی در آن) تردید نخواهم کرد.

کاناهی برای بازی در فصل اول “کارآگاه حقیقی” نامزد جوایز امی‌و گلدن گلوب شد. هرچند که در غیاب او و “وودی‌هارلسن”،‌ فصل دوم سریال به شدت شکست خورد.

با توجه به نقدهای منفی و این شایعه که “پیزولاتو” درگیر پروژه‌ای جدید خواهد شد، سرنوشت فصل سوم “کارآگاه حقیقی” همچنان نامشخص است.

منبع دوفصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *