«Channing Tatum » آخرین ستاره برای پیوستن به جهان تاریکی کمپانی یونیورسال است که قرار است او را در نقش «ون هلسینگ» ببینیم. «جهان تاریکی» با فیلم «مومیایی» در ابتدای تابستان آغاز شده است. به لطف تام کروز و محبوبیت بین المللی اش این فیلم مرز 400 میلیون دلار را در سراسر جهان رد کرده است. این مسئله در حالی روی داده که این فیلم فراز و نشیب های انتقادی زیادی به خود دیده است.

کمپانی یونیورسال فیلم بعدی ژانر تاریکش را مشخص کرده است. این فیلم «عروس فرانکشتاین» نام دارد و تاریخ انتشار آن سال 2019 است. همچنین چندین پروژه دیگر نیز در دست ساخت است. اغلب این اخبار قبل از انتشار فیلم مومیایی به اطلاع عموم رسیده است. همانطور که از ظواهر امر پیداست، یونیورسال با انتخاب بازیگران بزرگ سعی در بالا بردن فروش فیلم هایش دارد. Channing Tatum قرار است نفر بعدی در این لیست باشد.

هالیوود ریپورتر اعلام کرده که کمپانی یونیورسال فیلمنامه ای در مورد ون هلسینگ را بازسازی می‌کند و این استدیو قصد دارد از Channing Tatum در این نقش استفاده کند. البته این امکان دارد او در مرحله قبول یا رد نقش باشد. با این حال در حال حاضر Gambit هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده است. اگر او نقش این شکارچی را قبول کرده و مقابل دراکولا قرار گیرد آخرین قطعه پازل جهان تاریکی یونیورسال خواهد بود. در حالی که هیولاهای دیگر در این دایره نیز بازیگران معروفی هستند، تاتوم پتانسیل این را دارد که یک بد واقعی باشد و جلوی همه این هیولاها را بگیرد. البته تماشاچیان شانس این را نیز دارند که او را در نقشی قهرمانانه ببیند.

علاوه براین تاتوم به بازیگرانی مانند تام کروز و راسل کرو (دکتر جکیل)، خاویر باردم «فرانکشتاین» و جانی دپ «مرد نامرئی» خواهد پیوست. همچنین «آنجلینا جولی» به عنوان عروس فرانکشتاین  نیز در این لیست هستند. همچنین امید است ستارگانی مانند مایکل فسناندر، جنیفر لارنس و شارلیز ترون به این اسامی اضافه شوند.

فیلم نامه ون هلسینگ توسط «دان مازآو» بازنویسی شده است و بر اساس نوشته حان اسپاییکس و اریک هیسرر است. مانند فیلم مومیایی ، ون هلسینگ نیز در ژانر ترسناک است و به نظر می‌رسد قبل از تمام شدن فیلمنامه کمپانی یونیورسال دنبال جذب تاتوم بوده است. طرفداران باید منتظر بمانند و ببینید این مسئله چقدر عملی است.

30nama

  • Channing Tatum As Migo in SmallFoot 2018 Wallpaper

    Channing Tatum As Migo in SmallFoot 2018 Wallpaper

    Channing Tatum As Migo in SmallFoot 2018 Wallpaper …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *