«اس. جی. کلارکسون» اولین کارگردان زن چندگانه «پیشتازان فضا»

«اس. جی کلارکسون» برای کارگردانی «پیشتازان فضا ۴» برگزیده شد تا نام وی به عنوان اولین کارگردان زن تاریخ این چندگانه به ثبت برسد.

پارامونت این خبر را در کنفرانس سینماکان لاس وگاس اعلام کرد و تأیید کرد که «کریس همسورث» که در قسمت اول فیلم نقش پدر شخصیت «کریس پاین» را ایفا می‌کند، در قسمت چهارم حضور خواهد داشت. بازگشت «زکری کوئینتو» دیگر بازیگر قسمت‌های پیشین نیز به تأیید رسیده است. پارامونت در حال توسعه یک فیلم دیگر در دنیای «استار ترک» با همکاری «جی. جی. آبرامز» و «کوئنتین تارانتینو» نیز هست، اما طبق گفته منابع نزدیک به پروژه، نگارش فیلمنامه اثر هنوز  به پایان نرسیده و تولید آن پس از قسمت چهارم کلید می‌خورد.

هنوز اطلاعاتی در مورد داستان «پیشتازان فضا 4» رسماً منتشر نشده، اما بنابر برخی گزارشات، پاین با سفر در زمان نزد پدرش (همسورث) بازمی‌گردد. «پاتریک مک‌کی» و «جی. دی پین» کار نگارش فیلمنامه را برعهده گرفته‌اند.

قسمت اول «پیشتازان فضا» در سال 2009 اکران شد و در سراسر دنیا 385 میلیون دلار فروخت، درحالی‌که دنباله آن «پیشتازان فضا: به سوی تاریکی» و قسمت سوم فیلم «فراتر از پیشتازان فضا» در گیشه‌های دنیا به ترتیب 467 و 343 میلیون دلار فروش داشتند.

کلارکسون بیشتر با کارگردانی آثار تلویزیونی نظیر «دکستر»، «مسافرخانه بیتس»، و «جسیکا جونز» شناخته می‌شود و اخیراً هم کارگردانی چندین اپیزود از سریال «مدافعان» نت‌فلیکس را نیز برعهده داشته است.

تانی کال

30nama

  • شبکه چهار

    آثار کارگردانان زن سینمای ایران در شبکه چهار

    جشنواره تابستانی شبکه چهار در آخرین هفته تابستان به آثار کارگردانان زن سینمای ایران اختصاص…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *