همانطور که در جریان هستید، هفته گذشته برای شرکت یوبی‌سافت هفته بسیار شلوغی بوده است. این شرکت اعلام کرد که در حال توسعه بازی‌های Far Cry 5 ،Assassin’s Creed جدید و Crew 2 بوده که هرکدام از آن‌ها در مراسم E3 امسال نیز نمایشی خواهند داشت؛ اما علاوه‌بر بازی‌های نام برده شده، عنوان دیگری در لاین آپ این شرکت فرانسوی به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد IP جدیدی باشد.

در حقیقت، اطلاعات چندان زیادی از این IP جدید در دسترس نیست و فقط اعضای این استودیو اعلام کرده‌اند که بسیاری از پروژه‌های در دست ساخت یوبی‌سافت هنوز معرفی نشده‌اند. البته در گزارش مالی این شرکت اعلام شده بود که بازی کاملا جدیدی را در سال مالی 2018/ 2019 منتشر خواهد کرد و امیدواریم تا در مراسم E3 امسال بتوانیم شاهد رونمایی از این IP جدید باشیم.

اخیرا شایعه‌های زیادی در رابطه با بازی Assassin’s Creed منتشر شده‌اند که به احتمال زیاد حقیقت داشته باشند. طبق شایعه‌های جدید، این بازی در مصر باستان اتفاق افتاده و Assassin’s Creed: Origins نام خواهد داشت، همچنین تصویری از شخصیت اصلی، تیشرتی با لوگوی بازی و کلیپ کوتاهی از تریلر این عنوان نیز منتشر شده که بیش از پیش به صحت داشتن این شایعه‌ها دامن می‌زنند.

خوشبختانه بازی Far Cry 5 شرکت یوبی‌سافت همانند دیگر عناوین آن چندان ناشناخته نبوده و این شرکت با انتشار تریلری در روز جمعه هفته گذشته به صورت کامل از آن رونمایی کرد. این بازی در ایالت مونتانا اتفاق خواهد افتاد و بازیکنان باید به کمک شهروندان و شخصیت‌های جدیدی که به تازگی معرفی شده‌اند، با گروهی خودمختار و شبه مذهبی وارد جنگ شود.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *