اطلاعات جدیدی در مورد داستان و بازیگران فیلم Fantastic Beasts 2 منتشر شده که فیلم‌برداری آن اخیرا در انگلستان آغاز شده است.

«جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه‌ آن‌ها 2» (Fantastic Beasts And Where To Find Them 2) پیش‌ درآمدی برای مجموعه Harry Potter محسوب می‌شود که «نیوت اسکمندر» (Newt Scamander) با بازی «ادی ردمین» (Eddie Redmayne) را به عنوان شخصیت اصلی به خود می‌بیند، شخصیتی که یک کیف پر از موجوداتی شگفت‌انگیز دارد.

فیلم Fantastic Beasts 2 چند ماه پس از فیلم اول جریان دارند و «جود لاو» (Jude Law) در آن نقش «آلبوس دامبلدور» (Albus Dumbledore) را بازی خواهد کرد. دامبلدور استاد نیوت اسکمندر محسوب می‌شود و با او برای شکست دادن «گلتر گریندول‌وال» (Gellert Grindelwald) با بازی جانی دپ همکاری می‌کند.

بر اساس گزارش سایت ددلاین فیلم‌برداری فیلم Fantastic Beasts 2 زودتر از آنچه انتظار می‌رفت آغاز شده و توسعه دهندگان آن در یکی از استودیوهای شرکت برادران وارنر مشغول به کار هستند. این فیلم به وسیله «دیوید ییتس» (David Yates) کارگردانی می‌شود و خود «جی.کی. رولینگ» (J.K. Rowling) وظیفه نوشتن فیلم‌نامه آن را بر عهده دارد. این دو در ساخت فیلم قبلی نیز با هم کار کرده بودند که نتیجه آن به یک موفقیت تجاری تبدیل شد.

شما می‌توانید خلاصه داستان فیلم فیلم Fantastic Beasts 2 را در زیر بخوانید:

همانطور گلتر گریندول‌وال قول داده بود، او از زندان فرار کرده و در حال جمع کردن پیروانی جدید است. در واقع هدف نهایی گریندول‌وال قرار دادن جادوگران بالاتر از همه موجودات غیر جادویی است. صمیمی‌ترین دوست او، آلبوس دامبلدور، تنها کسی است که می‌تواند مانع او شود ولی دامبلدور برای مقابله کردن با گریندول‌وال به کمک شاگرد سابق خود، نیوت اسکمندر، نیاز دارد. این ماجراجویی جدید نیوت را با تینا، «کوئینی» (Queenie) و جیکوب که به ترتیب توسط «کاترین واترستون» (Katherine Waterston)، «آلیسون سودول» (Alison Sudol) و «دن فوگلر» (Dan Fogler) بازی می‌شوند همراه خواهد کرد.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *