در تازه‌ترین خبر مربوط به بازی Call of Duty: WWII سازندگان این عنوان اطلاعات جدیدی از حالت‌های قابل بازی از جمله «حالت جنگ»‌ (War Mode) را در اختیار علاقمندان قرار دادند.

پس از جاری شدن سیل انتقادات و شکایت‌های مکرری که بازیکنان نسبت به تغییر رویه، کاستی‌های مجموعه ندای وظیفه و فاصله گرفتن این سری از اصل و ریشه‌های خود؛ سازندگان دریافتند که ندای وظیفه به یک خانه تکانی اساسی نیاز داشت. به همین دلیل بود که با وعده بازگشت به ریشه‌ها که بعدها تبدیل به بزرگترین شعارشان شد، بازی Call of Duty: WWII را معرفی کردند، که در گیم شات تمامی اخبار و حواشی مربوط به این عنوان را منتشر کرده‌ایم.

حالا پس از چند مدت از معرفی بازی، سازندگان در مصاحبه‌های مختلف اطلاعات جدیدی را در اختیار بازیکنان و علاقمندان این مجموعه قرار می‌دهند. در یکی از همین مصاحبه‌ها، آقای «مایکل کاندری»‌ (Michael Condrey) موسس استودیو اسلیج همر گیمز، جزئیات تازه‌ای از حالت موسوم به «جنگ» (War Mode) را اعلام کرد.

به گفته او در این حالت سعی شده که اکثر زد و خورد‌های مابین کشور‌های محور (متحدین) و متفقین پوشش داده و به طور کامل به آن‌ها پرداخته شود. او همچنین افزود: «در خلل جنگ جهانی دوم، دلیل غالب درگیری‌ کشور‌ها، تلاش برای حفظ یا تصرف نقاط استراتژیک در جبهه‌ها بوده است؛ و به همین دلیل شاهد جنگ‌های فرسایشی زیادی در طول این دوران بوده‌ایم. در بازی Call of Duty: WWII نیز ما تلاش کرده‌ایم که با بازسازی این دست وقایع، هم بازیکنان را سرگرم کرده و هم آن‌ها را با سختی‌ها و مشکلات جبهه‌های آن دوران آشنا کنیم.»

آقای کاندری از دادن اطلاعات بیشتر درباره این عنوان خودداری کرد و وعده داد که در نمایشگاه E3 اطلاعات جالب و هیجان انگیز بیشتری از بازی منتشر خواهد شد. لازم به یادآوری دوباره است که بازی Call of Duty: WWII در تاریخ دوازدهم آبان ماه (سوم نوامبر 2017) برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی سی منتشر خواهد شد و هنوز خبری از تایید انتشار این بازی برای کنسول سوئیچ نیست.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *