اطلاعات جدید از پروژه محرمانه کارگردان «Boyhood»

«ریچارد لینکلیتر» باز هم به صورت محرمانه در حال کارگردانی فیلم بعدی خود در هیوستون ایالت تگزاس است. این فیلمساز در مصاحبه با هیوستون کرونیکل تأیید کرده است که در حال فیلمبرداری پروژه جدیدی در تگزاس است. لینکلیتر از افشای نام بازیگران و شرح داستان فیلم خودداری کرده و تنها به ذکر این نکته بسنده کرده است که فیلم در سال 1969 میلادی و همزمان با فرود فضانوردان بر ماه اتفاق می‌افتد.

بنابر نوشته هیوستون کرونیکل، ایده این فیلم در حین فیلمبرداری «Boyhood» به ذهن لینکلیتر خطور کرده و آن فیلم کارگردان را به یاد دوران کودکی و سال‌های فرود فضانوردان ناسا بر ماه انداخته و فیلمنامه آن بر همین اساس نوشته شده است. فیلم به مانند «Boyhood» از منظر یک کودک روایت می‌شود و وقایع آن در تابستان اتفاق می‌افتد.

لینکلیتر قبلاً اعلام کرده بود که بر روی اقتباس سینمایی رمان «کجا می‌روی برنادت؟» با همکاری «کیت بلانشت» کار می‌کند، بنابراین به نظر می‌رسد که پروژه محرمانه جدید او بازگشتی باشد به فیلم‌های کوچک مستقل که پیش از شهره شدنش می‌ساخت. آخرین فیلمی که از او روی پرده رفته فیلم «Last Flag Flying» بود که بازیگران بزرگی چون «برایان کرانستون»، «استیو کارل» و «لارنس فیشبورن» در آن به ایای نقش پرداختند.

طبق اعلام هیوستون کرونیکل، لینکلیتر از مردم هیوستون تقاضا کرده عکس‌ها و فیلم‌های خود از دهه 1960 که به هر نحوی به فرود بر ماه مرتبط می‌شود را برای کمک به فیلم در اختیار وی قرار دهند. لینکلیتر این فیلم را در سال 2019 و همزمان با پنجاهمین سالگرد فرود آپولو 11 بر ماه اکران می‌کند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *