اخیرا وب‌سایت GamesRadar مصاحبه‌ای با معاون استودیوی Sledgehammer Games آقای Michael Condrey ترتیب داده بود، که طی این مصاحبه ایشان اطلاعات بیشتری را در مورد خط داستانی بازی در اختیار هواداران سری Call Of Duty قرار دادند.

روز گذشته نیز گیمفا اولین اطلاعات از بخش تک‌نفره Call Of Duty: WW2 را برایتان منتشر کرد که می‌توانید قبل از مطالعه این خبر، ابتدا آن را بخوانید. صرف‌نظر از تریلر انتشار یافته از بازی که می‌توانید آن را در گیمفا مشاهده کنید و سایر نکاتی که در خبر روز گذشته ذکر شد، یک راست به سراغ اطلاعات جدید می‌رویم:

– در بازی شما کنترل دو شخصیت اصلی و تعدادی شخصیت فرعی مثل: زنی فرانسوی که یکی از مبارزان جنبش مقاومت فرانسه است را برعهده خواهید گرفت

برطبق گفته‌های Condrey داستان اصلی بازی حول دو شخصیت که هردو از لشکر اول پیاده‌نظام، بنام‌های Red Daniels و Zussman هستند، پیش خواهد رفت. و Red Daniels شخصیت اصلی داستان خواهد بود. او ادامه داد:

داستان در مورد سفر آن‌ها بهمراه جوخه‌شان است، جوخه‌ای متشکل از ۱۲ نفر.

شخصیت قابل بازی دیگری که کنترل وی تائید شده، بنام Rousseau می‌باشد که یکی از زنان مبارز جنبش مقاومت فرانسه است.

ما می‌خواهیم داستان بازی تاثیرگذار باشد و کاری کنیم که بازیکنان از زمانی که شخصیتی را مشاهده می‌کنند تا زمانی که آن کاراکتر به رشد و تکامل برسد، با او احساس همدردی کنند.

امیدوارم شخصیت‌های موجود در بازی این احساس را درون بازیکنان برانگیزند. در درجه اول – شما همچنان همراه Daniels و جوخه او هستید. اما بنظرم زمانی که به جنبش مقاومت فرانسه ملحق شوید، در موقعیت بسیار جذابی قرار خواهید گرفت. در هرصورت، شخصیت‌های برجسته دیگری در بازی وجود خواهند داشت. Condrey شرح داد:

خانواده‌‌ای آلمانی و همچنین دو خواهر، افسری انگلیسی بنام Crowley، افسری دورگه آمریکایی-آفریقایی بنام Cormack در بازی حضور دارند.

با تنوع این شخصیت‌ها بنظر می‌رساند Sledgehammer Games قرار است زوایای گسترده‌تری را در مورد جنگ‌جهانی دوم ارائه دهد.

همه ما قبول داریم که این واقعه یک اتفاق جهانی بوده است. درسته؟ نیروهای متفقین نیرویی جهانی بوده‌اند – نیروهای متحدین نیز چیزی بیش از نازی‌ها بوده‌اند. علاوه بر آلمان‌ کشورهای دیگری نیز در این بین وجود داشته‌اند. بنابراین برای ما مهم بود که، این جنگ مختص آمریکا نیست، این داستانی در مورد یک جوخه آمریکایی نیست – Call Of Duty: WW2 در مورد تمامی جهان است، بنابراین درطول بازی شاهد نمایش‌های قدرتمندی از هر دو جبهه نبرد خواهید بود. شما شاهد نمایش‌های قدرتمند فداکاری‌های زنان و مردانی خواهید بود که در این راه خانواده‌های خود را فدا کرده‌اند.

– ممکن است نیروهای متحدین صرفا بد نبوده باشند

در تریلر منتشر شده از بازی افسری از نیروهای SS مشاهده می‌شود. اطلاعات دقیقی از این شخصیت در دسترس نیست، اما ممکن است بدلیل نداشتن درجه برروی لباس فرمش و همچنین کلاه نظامی در حین خدمت نباشد یا اینکه یک زندانی باشد. Condrey در این باره گفت:

در بخش کمپین بازیکنان کنترل نیروهای متحدین را بدست نخواهند گرفت. ما می‌خواستیم به تمام اتفاقاتی که در آن برهه زمانی رخ داده است احترام بگذاریم. همانطور که در جریان هستید خشونت‌ها و بی‌رحمی‌های بسیاری در آن بازه اتفاق افتاده است – ما بخاطر بیان واقعیت‌های این دوره شرمسار نخواهیم بود. و این واقعیت‌ها شامل انسانیت‌های صورت‌گرفته توسط ارتش آلمان نیز می‌شود – تمامی سربازان آلمانی SS یا نازی نبوده‌اند. ما می‌خواهیم این موارد را به تصویر بکشیم. اعمال بشردوستانه زیادی در هر دو جبهه رخ داده است.

– در بازی این امکان وجود دارد که از جوخه خود کمک بگیرید

در یکی از دموهای گیم‌پلی بازی صحنه‌ای وجود دارد که بازیکن خشابی را از یکی از افراد دریافت می‌کند. Condrey در این باره توضیح داد:

ایده اصلی Call Of Duty: WW2 در مورد فاصله گرفتن از وجود یک سرباز ابرقهرمان و حل مشکلات نبرد توسط وی است. بخشی از یک گروه بودن و ایجاد حس همکاری تماما بخاطر این است که در شرایط سخت و مختلف به یکدیگر کمک کنید. این شما هستید که به جوخه خود نیاز دارید. این مکانیزمی است که شما هر زمان نیاز به کمک داشته باشید می‌توانید بر گروه خود تکیه کنید، و در این مورد – زمانی که مهمات شما اندک است، می‌توانید از جوخه خود درخواست مهمات کنید.

دریافت مهمات تنها یکی از چندین مکانیزم داخل بازی است که شما می‌توانید از تیم‌تان درخواست کمک کنید.

افراد مختلف در جوخه شما هرکدام خصوصیات خاص خود را دارند که می‌توانند براساس آن‌ها به شما کمک کنند. و اگر شما حین نبرد در نزدیکی یکی از اعضای گروه خود باشید، ‌می‌توانید از وی درخواست کمک کنید.

– امکان دارد در مسیر بازی همرزمان خود را از دست بدهید، و این ممکن است برای شما مشکل‌ساز شود

براساس گفته‌های Condrey، تمام اعضای جوخه شما قرار نیست دوباره به خانه بازگردند.

این احتمال وجود دارد که اعضای کلیدی گروه شما از بین بروند…

سوال اینجاست که آیا مرگ یکی از اعضای گروه برروی باقی افراد تاثیر خواهد گذاشت یا خیر؟

می‌توانید طی بازی از اعضای کلیدی گروه خود جدا شوید، و این ممکن است برروی نحوه ادامه بازی شما تاثیرگذار باشد – اگر از فردی که حامل مهمات است فاصله بگیرید، احتمال دارد با کمبود مهمات مواجه شوید.

به هرحال Call Of Duty همیشه می‌خواهد تا شما غم از دست دادن شخصیت‌های کلیدی را درک کنید. Condrey ادامه داد:

از دست دادن افراد گروهتان تاثیر مهم عاطفی برروی شما خواهد گذاشت. زمان‌هایی خواهد بود که شما ممکن است از گروهتان جدا شوید و یا یکی از اعضا را از دست بدهید که در این صورت احتمال دارد به لحاظ عاطفی برروی شما تاثیر بگذارد. بنابراین تمام این اتفاقات ممکن است در بازی رخ دهند.

Call Of Duty: WW2 قرار است در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)  برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *