مطمعنیم که بازی Call of Duty: World War 2 در نظر دارد تا داستانی را در رابطه با جنگ جهانی دوم برای ما بازگو کند و بنابر صحبتهای جدید کارگردان بازی، روایت داستان در درون بازی انجام خواهد شد و خبری از میانپردههای طولانی نخواهد بود.
کارگردان بازی Call of Duty: World War 2، آقای Bret Robbins در جدیدترین مصاحبه خود با وبسایت Glixel عنوان کرده است:
داستان بازی بیشتر بر روی شخصیتها تمرکز دارد. برای همین اگر شما با شخصیتی که با آن به تجربه بازی میپردازید نتوانید ارتباط برقرار کنید در واقع نمیتوانید از داستان بازی لذت ببرید. ما یک ریسک بزرگ را انجام خواهیم داد، در ساخت بازیهای ویدیویی انجام این ریسکها گاهی ضروری است.
بازیFirewatch یکی از عناوین مورد علاقه من است، بازی Gone Home نیز فوق العاده بود. بازیهای ویدیویی در حال پیشرفت هستند و مخاطبان ما نیز در حال تغییر میباشند، آنها علاوه بر یک بازی خوب خواهان یک داستان بسیار عمیق نیز خواهند بود، ما برای رسیدن به این کیفیت در تلاشیم تا از شرکتها و نویسندگان شناخته شده و موفق برای روایت داستان بازی خود الهام بگیریم. برای ما این موضوع مهم نیست که چه مقدار زمان برای بخش داستانی بازی صرف کنیم، ما میخواهیم یک اثر معنی دار و عمیق را برای مخاطب خود خلق کنیم.
صحبتهای کارگردان بازی به نوعی قند در دل طرفداران سری محبوب Call of Duty آب میکند! اما باید در نتیجه ببینیم که آیا در بخش داستانی بازی موفق خواهند بود یا خیر. بازی Call of Duty: World War 2 قرار است در تاریخ ۳ ماه نوامبر برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی منتشر شود.
گیمفا