خانه ورزش اخبار ورزش انریکه: هر دو تیم به ۳ امتیاز این دیدار احتیاج دارند؛ مسی استراحت خوبی داشته است

انریکه: هر دو تیم به ۳ امتیاز این دیدار احتیاج دارند؛ مسی استراحت خوبی داشته است

0

بارسلونا در هفته سی ام رقابت های لالیگا به مصاف سویایی خواهد رفت که در هفته های گذشته افت چشمگیری داشته است و اختلاف ۷ امتیازی با اتلتیکو مادرید را از دست داده است و در حال حاضر در رتبه چهارم جدول قرار داد، با وجود این افت چشمگیر لوییز انریکه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار اعلام کرد شکست دادن سویا همیشه دشوار خواهد بود و این مسئله ارتباطی به فرم حال حاضر آن ها نخواهد داشت:

فرم سویا در این دیدار تاثیری ندارد. هر دو تیم نیاز مبرم به ۳ امتیاز این دیدار دارند تا به اهداف خود دست یابند. سویا فصل پر نوسانی را پشت سر گذاشته است و هرچند که در حال حاضر در بهترین شرایط خود حضور ندارد اما همیشه حریفی سخت برای رقبا خواهند بود. آن ها توانایی این را داشتند تا به راحتی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند.

بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ و حمایت هواداران خودی نتایج شگفت آوری همچون بازگشت تاریخی مقابل پاریسن ژرمن را تجربه کرده است. در ادامه لوچو در خصوص حضور هواداران این تیم در ورزشگاه نیوکمپ افزود:

امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند چرا که برای پیروزی در این دیدار به حضور و حمایت آن ها احتیاج داریم. حضور آن ها برای ما در همه دیدار ها حیاتی خواهد بود.

آندرس اینیستا که در فصل جاری مصدومیت های زیادی را پشت سر گذاشته است و تا حدی از روزهای خوب خود فاصله گرفته مدت زمان کمتری در ترکیب بارسلونا حضور داشته است. با این وجود این بازیکن در ترکیب تیم ملی اسپانیا حتی در دیدارهای دوستانه نیز به میدان رفته است تا نشان دهد از نظر آمادگی بدنی مشکلی نخواهد داشت. لوچو در ادامه در خصوص کاپیتان بارسلونا افزود:

آندرس در فصل جاری بد شانس بوده است و چند مصدومیت بد را پشت سر گذاشته است. با این وجود به فرم ایده آل خود بازگشته است و به خوبی در تمرین حاضر می شود. داشتن بازیکنی چون اینیستا در ترکیب خارق العاده است.

لوییز سوارز در ترکیب بارسلونا به شکلی استثنایی جا افتاده است و به یکی از بازیکنان کلیدی بارسلونا در خط حمله تبدیل شده است، لوچو در خصوص این بازیکن اروگوئه ای افزود:

او تنها برای تیم گلزنی نمی کند و کمک های بزرگی در هر دیدار به ما انجام می دهد. باید از تلاش او برای هماهنگ شدن با تیم و همچنین برای پیشرفت تیم سپاسگزاری کنیم. نباید به کاری که او برای کمک به تیم انجام می دهد دقت کنیم بلکه باید به نحوه ای که او به تیم کمک می کند توجه کنیم.

رافینیا در دیدار بارسلونا و گرانادا از ناحیه مینیسک پا مصدوم شد و مدت ۳ تا ۴ هفته دور از میادین خواهد بود اما این میزان غیبت می تواند با توجه به نوع درمان وی متفاوت باشد، لوچو در خصوص او افزود:

رافینیا مصدومیت بدی را پشت سر گذاشت اما باید منتظر باشیم تا در ۴۸ ساعت آینده اطلاعات بیشتری از شرایط او به دست بیاوریم.

بارسلونا در ماه آوریل ۹ دیدار سخت و فشرده را در پیش رو خواهد داشت، لوچو در ادامه در خصوص دیدارهای پیش روی بارسلونا و همچنین فوق ستاره این تیم لیونل مسی افزود:

همیشه سعی می کنیم مدت دقایق بازی هر یک از بازیکنان را کنترل کنیم تا آن ها به دلیل حضور زیاد در میادین دچار مصدومیت نشوند. مسی از دیدار قبل محروم بود و برای ما به میدان نرفت اما به همراه ما به طور منظم تمرین کرده است. بهتر است به محرومیت او با نگاهی مثبت بنگریم، این محرومیت باعث شد تا مسی اندکی استراحت کند. همه ما دوست داریم تا مسی را درون زمین ببینیم و در حال حاضر او استراحت نسبتا خوبی داشته است.

یوونتوس ابتدای هفته مقابل ناپولی متوقف شد تا انتقادات زیادی از نحوه بازی این تیم به گوش برسد. لوچو در ادامه در خصوص رقیب بارسا در لیگ قهرمانان اروپا افزود:

دقایقی از بازی را دیدم، از انتقاداتی که از یووه می شود تعجب می کنم. یووه نمی توانست مقابل ناپولی توپ را باز پس بگیرد اما این تیم چه در زمان مالکیت توپ و چه در زمانی که توپ را در اختیار ندارد حریفی سرسخت است.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *