در اینکه تام هنکس بازیگریست توانا که می‌تواند از ژانری به ژانر دیگر بپرد هیچ شکی نیست ؛ کمدی ، درام ، عاشقانه و علمی‌تخیلی فرقی برای او ندارد . وی با بازی در بسیاری از عناوین به یاد ماندنی دهه ی اخیر این را به ما ثابت کرده است . تام هنکس در فیلم بعدی اش قرار است در کنار بازیگر سری فیلم‌های هری پاتر ، اما واتسون ، نقش آفرینی کند .
mv5bmtuzndm4nzi4of5bml5banbnxkftztgwntm5nzk3mdi-_v1_sx1777_cr001777736_al_

فیلم ” دایره ” ( The Circle ) ، اقتباسی از رمانی به همین اسم نوشته ی دیو اگرز (Dave Eggers ) است . نکته جالب توجه این است که هنکس در فیلم نقشی شبیه به استیو جابز یا بیل گیتز را دارد که نقشی متفاوت برای اوست و به نظر دیدنی خواهد بود .mv5bmtg5odeymtkzof5bml5banbnxkftztgwndm5nzk3mdi-_v1_sx1777_cr001777737_al_بازیگران مشهوری که دراین تریلر دیده می‌شوند علاوه بر اما واتسون و تام هنکس ، شامل جان بویگا ( بازیگر نقش فین در Star Wars: The Force Awakens ) ، الار کولترین ( Boyhood ) ، کارن گیلان ( Guardians of the Galaxy ) و پاتن آزوالت ( Agents of S.H.I.E.L.D ) می‌شود . کارگردانی و نویسندگی این فیلم را جان پانسولت (The Spectacular Now ) بر عهده دارد .mv5bmtq5nzuwodg1nl5bml5banbnxkftztgwnjm5nzk3mdi-_v1_sx1777_cr001777731_al_

داستان از این قرار است که مای هلند ( واتسون ) در شرکتی تکنولوژی ، به اسم ” دایره ” استخدام می‌شود و با رئیس کمپانی ایمون بیلی ( هنکس ) آشنا می‌گردد و خیلی زود درباره ی توانایی‌های بالای کمپانی در زمینه ی تکنولوژی به خصوص دوربین‌هایی به اسم SeeChange با خبر می‌شود . این دوربین‌ها در واقع گوی‌های کوچکی اند که هر جایی می‌توانند نصب شوند و به صورت بی سیم همه چیز را ضبط کنند ….

منبع : دوفصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *