به گزارش پردیس‌گیم، هفته‌ی گذشته در اخباری اعلام کردیم که مجله هفتگی فامیتسو نمره‌ی 39 از 40 را به عنوان Nier: Automata اختصاص داده‌است. ولی به دلیل شهرت نه چندان بالای این نشریه و تاثیر نداشتن نمرات آن در متای بازی، ممکن است عده‌ای این امتیاز را کم‌اهمیت و غیر رسمی قلمداد کنند.

با اینحال امروز در وبسایت متاکریتیک اولین نمره‌ی بازی توسط وبسایت معتبر RPG Fan منتشر شد. این وبسایت نمره‌ی عالی 93 از 100 را به بازی اختصاص داده‌ و با توجه به این نمره و نمره‌‌ی مجله فامیتسو می‌توان انتظار متای خوبی از این بازی را داشت. در بخشی از این نقد آمده:

NieR: Automata دقیقا همان چیزی است که من انتظار داشتم دنباله‌ی Nier باشد. همانند نسخه‌ی قبل با داستانی عجیب و شخصیت‌هایی که عالی پرداخته شده‌اند طرف هستیم اما NieR: Automata سیستم مبارزات و حرکات مضخرف نسخه‌ی قبلی را دور می‌اندازد و سیستم جدیدی مشابه با بقیه‌ی عناوین درخشان پلاتینیوم‌گیمز ارائه می‌دهد. اگر از روز اول طرفدار Nier بوده‌اید ولی از عملکرد بد آن آزرده‌خاطر شده‌اید، نگران نباشید چون NieR: Automata یک درمان شگفت‌انگیز است. اگر هنوز با عناوین دیوانه‌وار “یوکو تارو” (کارگردان بازی) آشنایی ندارید، الان بهترین زمان هست که وارد شوید.

http://up.vbiran.ir/uploads/12670148811744038798_n.JPG

در این لینک می‌توانید نقد وبسایت RPG Fan را به طور کامل مطالعه کنید. بقیه‌ی نمرات و نقدهای این بازی در طی چند روز آینده منتشر خواهند شد. با پردیس‌گیم همراه باشید…

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *